اچ پی تعمیر لپ‌تاپ‌های خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند!

اچ پی تعمیر لپ‌تاپ‌های خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

تعمیر و ارتقاء لپ‌تاپ‌های اچ پی (HP) آسان‌تر می‌شود، همه اینها به لطف همکاری رو به رشد با iFixit است. این دو قرار است همکاری با یکدیگر را گسترش داده تا دسترسی به قطعات رسمی تعویض، راهنمای گام به گام تعمیر و موارد دیگر را بهبود دهند. هدف این همکاری این است که لپ‌تاپ‌های HP در هنگام تعمیر پایدارتر و کاربرپسندتر شوند.

در حالی‌که اچ‌پی و iFixit حدود دو سال است که با هم همکاری می‌کنند، اکنون با پیوستن دستگاه‌های بیشتری به برنامه، همه چیز در حال پیشرفت است. این مرحله عمیق‌تر، بر مشارکت بیشتر بر مدل‌های تجاری پریمیوم HP مانند الیت‌بوک 840 و 845 جی 7، جی 8، جی 9 و 840 اِرو جی 8 متمرکز است و از مدل‌های مصرفی مانند اچ‌پی 15، 15s، پاویلیون x360 14 و پاویلیون 15 پشتیبانی خواهید کرد.

یکی از موارد جالب، راه‌حل جدید تعویض باتری است که HP آن را Revivekit می‌نامد. این یک کیت هوشمند طراحی شده است که شامل یک باتری جدید و یک جعبه محافظ ویژه برای جدا کردن و ذخیره باتری قدیمی می‌شود.

بسته‌بندی به گونه ای طراحی شده که به خوبی در اطراف باتری قرار می‌گیرد و از آن در برابر لغزش هنگام جدا کردن محافظت می‌کند. این بسته‌بندی از پدهای چسبی برای ماندن در جای خود استفاده کرده و به هدایت باتری ایمن کمک می‌کند، پس از آن می‌توانید همه چیز را برای دور ریختن تا کنید.

اچ پی تعمیر لپ‌تاپ‌های خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند!

اچ‌پی می‌گوید که این بخشی از تلاش‌هایش برای ایمن‌تر، آسان‌تر و در دسترس‌تر کردن تعمیرات است – به‌ویژه برای افرادی که می‌خواهند عمر بیشتری را از لپ‌تاپ‌های خود بگیرند. این یک مفهوم ساده است و اگرچه iFixit خاطرنشان می‌کند که Revivekit می‌تواند کمی شهودی‌تر شده و با همه مدل‌ها به یک اندازه مناسب نیست، اولین قدم محکم به سمت تجربه‌های بهتر تعمیرات “خودت انجام بده (Do it yourself یا DIY)” است.

دانیل سیگر، مدیر ارشد، راه‌حل‌های فعال‌سازی و پایداری خدمات جهانی در HP می‌گوید:

تعمیر بخش مهمی در گذار به سمت اقتصاد چرخشی یا اقتصاد دورانی (مدلی از تولید و مصرف که به‌اشتراک‌گذاری، اجاره، استفاده مجدد، تعمیر، نوسازی و بازیافت محصولات موجود را شامل می‌شود) است و باید راحت، مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد باشد. ما از این پایلوت هیجان‌زده هستیم زیرا فکر می‌کنیم با دادن گزینه تعمیر خود به مشتریان، با قطعات جایگزین اصلی HP، ابزارهای iFixit با کیفیت و راهنماهای گام به گام توسعه‌یافته، این ابتکار می‌تواند به بهبود تعادل کمک کند.

همانطور که گفته شد، هنوز سخت‌افزارهای زیادی HP وجود دارد که پوشش داده نشده است، مانند ایستگاه‌های کاری دسکتاپ این شرکت، رایانه‌های شخصی بازی Omen و لپ‌تاپ‌های پایین‌رده. این طرح لوازم جانبی مانند صفحه کلید، چاپگر و وب کم را نیز شامل نمی شود.

منبع: Phonearena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *