جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این عینک دو صفحه‌ای دید در شب به شما امکان انتخاب نحوه مشاهده تاریکی را می‌دهد!

این عینک دو صفحه‌ای دید در شب به شما امکان انتخاب نحوه مشاهده تاریکی را می‌دهد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در ژانویه سال گذشته، کمپانی یاشیکا یک دوربین دوچشمی دید در شب 4K رنگی را معرفی کرد که برای ارائه وضوح و رنگ به مناظری که در تاریکی قرار دارند، طراحی شده بود. حالا این شرکت یک محصول جدید به نام Explorer را معرفی کرده که علاوه بر دو چشمی، یک صفحه نمایش پاپ‌آپ نیز دارد.

این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

طراحی‌شده برای علاقه‌مندان به فضای باز، حرفه‌ای‌های امنیتی، و هر کسی که نیاز به دید در شب قابل اعتماد دارد! Yashica Explorer فناوری‌های پیشرفته را با ویژگی‌های کاربرمحور ترکیب می‌کند.

این عینک‌های دید در شب که شبیه به دوربین دوچشمی هستند، می‌توانند برای عملکرد بدون دست به کلاه‌خود متصل شده یا برای مشاهده سریع و مانور آسان در دست نگه داشته شوند. ماجراجویان شب‌ می‌توانند رازهای مخفی مناظر کم‌نور را با رنگ‌های ارتقاء‌یافته توسط هوش مصنوعی آشکار کرده، یا با استفاده از پرتو مادون قرمز سه سطحی این عینک، تاریکی مطلق را تا فاصله ۶۰۰ متری (۱۹۶۸.۵ فوت) مقابل چشمان خود زنده کنند.

این عینک دو صفحه‌ای دید در شب به شما امکان انتخاب نحوه مشاهده تاریکی را می‌دهد!

در هر صورت، مشاهده اطراف می‌تواند از طریق نمایشگر OLED دایره‌ای با وضوح بالا در هر چشمی یا نمایشگر TFT با ابعاد 2.4 اینچی و کیفیت بالا انجام شود. دنیای سایه‌ها با استفاده از زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۸ برابری به شما نزدیک‌تر می‌شود و قابلیت‌های ضد لرزش دیجیتال نیز برای کاهش تاری در هنگام حرکت به کار گرفته شده‌اند.

برای کسانی که می‌خواهند اکتشافات خود را پس از پایان شلوغی‌های شبانه حفظ کنند، این دستگاه قادر است تصاویر ثابت ۴۸ مگاپیکسلی را از طریق یک سنسور 1/2.9 اینچی CMOS Galaxycore و یک لنز پوششی با دیافراگم  f1.0 ثبت کند. البته اگر کاربر تصاویر متحرک را ترجیح می‌دهد، این دوربین قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را نیز دارد. برای ذخیره این تصاویر و ویدیوها هم، باید یک کارت microSD (تا ۵۱۲ گیگابایت) را در این دوربین قرار داد.

این عینک دو صفحه‌ای دید در شب به شما امکان انتخاب نحوه مشاهده تاریکی را می‌دهد!

کنترل این دستگاه از طریق دکمه‌های دارای نور پس‌زمینه و رابط کاربری ساده انجام می‌شود. باتری قابل تعویض با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز  برای حداکثر ۱۱ ساعت استفاده (با خاموش بودن بلستتر مادون قرمز) در نظر گرفته شده است. Explorer با وزن ۴۳۰ گرم (۱۵ اونس)، ۴۲ درصد سبک‌تر از مدل Vision قبلی است، با این حال توانایی آن را دارد تا “ماجراجویی‌های شما را در فضای باز تحمل کند”. این دستگاه در ساعات روز نیز قابل استفاده است، بنابراین ممکن است نیازی به حمل چندین ابزار در مأموریت‌های طولانی نداشته باشید. گواهینامه IP65 برای مقاومت در برابر مقاومت در برابر پاشش آبن یز به این معنی است که می‌توانید در شرایط مرطوب هم از این عینک استفاده کنید.

در حال حاضر، Yashica Explorer در حال جمع‌آوری بودجه برای کیک‌استارتر است و قیمت آن از ۲۳۹ دلار شروع می‌شود. اگرچه هشدارهای معمول برای جمع‌آوری سرمایه از این نوع وجود دارد، اما در صورتیکه همه چیز طبق برنامه با کمپین تأمین اعتبار‌شده پیش برود، انتظار می‌رود ارسال‌ها از ماه نوامبر آغاز شود. قیمت خرده‌فروشی نیز پس از کیک‌استارتر احتمالاً ۳۸۹.۹۹ دلار خواهد بود.

منبع: Newatlas

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *