جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی به‌زودی معرفی خواهد شد!

تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی به‌زودی معرفی خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ریلمی ضمن انتشار یک پوستر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو، تاریخ موردنظر برای رونمایی از تکنولوژی شارژ 300 واتی خود را اعلام کرد. پس از معرفی فناوری شارژ سیمی با نرخ شارژ «240 واتی» در فوریه سال 2023، اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد ضمن برگزاری یک مراسم ویژه در تاریخ 14 آگوست (24 مرداد) با استفاده از یک فناوری جدید و پیشرفته‌تر، قدرت خود را به رخ رقباء بکشد!

از سوی دیگر بیش از یک سال پیش شیائومی از یک فناوری شارژ مشابه با فناوری پیشین ارائه‌شده از سوی ریلمی رونمایی کرد و مدعی بود که این تکنولوژی شارژ قادر است در عرض «5 دقیقه» شارژ یک دستگاه را از “0 به 100 درصد” برساند! با این حال پس از گذشت 18 ماه همچنان این کمپانی هیچگونه شارژری با مشخصات فوق را به بازار عرضه نکرده است! از این رو کمی بعید به نظر می‌رسد که شارژ 300 واتی ریلمی نیز به‌زودی به مرحله تجاری‌سازی راه یافته و از دستگاه‌های هوشمند آتی پشتیبانی نماید.

در حال حاضر نیز، رکورد سریع‌ترین شارژ با گوشی GT نئو 5 (که با نام GT3 روانه بازارهای بین‌المللی شد) در دستان کمپانی ریلمی است! در حالیکه این کمپانی شارژ «0 تا 100 درصد» در کمتر از 10 دقیقه را برای این دستگاه وعده داده بود، آزمایشات واقعی از شارژ «1 تا 100 درصد» این دستگاه در مدت زمان “11 دقیقه و 16 ثانیه” حکایت دارند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *