Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت ویوو پد ایر با تراشه اسنپدراگون 870 معرفی شد

تبلت ویوو پد ایر با تراشه اسنپدراگون 870 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ویوو از جدید‌ترین تبلت اندرویدی خود با نام ویوو پد ایر (Vivo Pad Air) رونمایی کرد. این محصول به عنوان یک تبلت جایگزین و مقرون به صرفه نسبت به تبلت ویوو پد 2 که در فروردین ماه امسال به بازار عرضه شد، در نظر گرفته می‌شود. تبلت پد ایر از یک صفحه نمایش کوچک‌تر 11.5 اینچی به همراه چیپست اسنپدراگون 870 و یک باتری 8500 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 44 واتی بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید ویوو با اِروتِک همراه باشید.

همان‌طور که پیش‌تر نیز مطرح شد، تبلت پد ایر به یک صفحه‌نمایش IPS LCD در ابعاد 11.5 اینچ با وضوح 1840 در 2800 پیکسلی و نرخ به‌روز‌رسانی 144 هرتزی مجهز می‌باشد. این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 3:2 بوده و یک دوربین سلفی 5 مگا‌پیکسلی را در خود جای داده است. در قاب پشتی این تبلت و در داخل یک ماژول دایره‌ای نیز یک دوربین اصلی 8 مگا‌پیکسلی تعبیه شده است.

تبلت ویوو پد ایر با تراشه اسنپدراگون 870 معرفی شد

چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام همراه با یک رم 8 یا 12 گیگا‌بایتی و فضای ذخیره‌سازی حداکثر 512 گیگابایتی، قادرند تا عملکرد مناسبی را از این تبلت به نمایش بگذارند. علاوه بر این، عملکرد تبلت ویو پد ایر روی رابط کاربری OriginOS 3 مبتنی بر اندروید 13 ارائه خواهد شد. شایان ذکر است که این محصول از ورودی قلم با استفاده از قلم ویوو پنسل 2 (که به صورت جدا‌گانه به فروش می‌رسد) پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این قلم کاربران می‌توانند به طراحی و یادداشت‌برداری بپردازند.

تبلت ویوو پد ایر در رنگ‌های آبی آسمانی (Free Blue)، گلبهی روشن (Brave Powder) و نقره‌ای/سیلور (Easy Silver) به دست کاربران می‌رسد. قیمت پیکر‌بندی پایه 8/128 گیگا‌بایتی 247 دلار و قیمت نسخه پیشرفته 12/512 گیگا‌بایتی 357 دلار می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
تبلت های گلکسی تب A9 و تب S9 FE سامسونگ در کنسول گوگل پلی رؤیت شدند

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>