Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رندر‌ها، مشخصات و قیمت تبلت ردمی پد SE منتشر شد

تصاویر رندر‌، مشخصات و قیمت تبلت ردمی پد SE منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اکتبر سال گذشته، شیائومی، تبلت ردمی پد را به عنوان اولین تبلت از سری ردمی به بازار عرضه کرد و اکنون نیز اعلام کرده است که قصد دارد به‌زودی یک تبلت ردمی جدید با نام “ردمی پد SE” را نیز به بازار عرضه کند. اگر‌چه، تا‌کنون، شیائومی جزئیاتی از این محصول را در اختیار کاربران قرار نداده است؛ اما در یک افشاگری جدید، جزئیاتی در رابطه با طراحی، مشخصات و قیمت این تبلت ارائه شده و حالا چیزی از جزئیات ردمی پد SE از چشم کاربران، پنهان نمانده است.
تصاویر فاش شده از ردمی پد SE از عرضه این تبلت در سه رنگ “خاکستری، سبز و بنفش” حکایت دارد. طراحی این تبلت حول یک ال سی دی 11 اینچی با رزولوشن +FullHD، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، حداکثر روشنایی 400 نیت و تراکم پیکسلی 207 ppi، صورت گرفته است. تبلت Redmi Pad SE از دو دوربین بهره می‌برد؛ یک سنسور 5 مگا‌پیکسلی f/2.2 در دوربین جلو و یک سنسور 8 مگا‌پیکسلی f/2.0 به عنوان دوربین اصلی، در این تبلت تعبیه شده است. این تبلت با پشتیبانی از قابلیت فوکوس فریم (FocusFrame) به صورت خودکار سوژه‌ها را در طی تماس‌های ویدیویی ردیابی کرده و همواره آن‌ها را در مرکز تصویر نگه می‌دارد.
تبلت ردمی پد SE مجهز به چیپست اسنپدراگون 680 است و از 4 گیگابایت رم و 128 گیگا‌بایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این تبلت با استفاده از رابط کاربری MIUI شیائومی مبتنی بر اندروید 13 که برای ردمی پد طراحی شده است، عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، این دستگاه از یک باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که می‌توان آن را به آسانی از طریق درگاه USB-C با سرعت حداکثر 10 وات شارژ کرد. این ظرفیت از باتری قادر است تا 21 ساعت پخش بی وقفه ویدیو و 12 ساعت بازی مداوم را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.
این منبع افشاء‌کننده مدعی است که ردمی پد SE دارای طراحی یک‌پارچه فلزی است و وزنی در حدود 478 گرم دارد. همچنین، به نظر می‌رسد که این تبلت دارای ضخامتی 7.3 میلی‌متری است و از جک هدفون 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد. علاوه بر این، تبلت Redmi Pad SE به اتصال وای‌فای و بلوتوث 5.0 مجهز است. این در حالی است که این محصول جدید مانند نسخه پایه تبلت ردمی پد، از اتصال LTE و اسکنر اثر انگشت پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که با قلم لمسی ردمی نیز سازگار خواهد بود.
با استناد به رندر‌های افشاء شده، به نظر می‌رسد که در طراحی تبلت ردمی پد اس ای از “اسپیکر‌های چهارگانه، دالبی اتموس و اسلات کارت microSD (به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی)” بهره گرفته شده است. در نهایت، گفته می‌شود که این محصول در اروپا قیمتی در حدود 190 یورو قیمت خواهد داشت که این قیمت، بسیار کمتر از قیمت 279 یورویی ردمی پد اولیه (با پیکر‌بندی پایه 3 گیگا‌بایت رم و 64 گیگا‌بایت حافظه داخلی) می‌باشد.
منبع: Gsmarena

همچنین مطالعه کنید
آیا گوشی های تاشو می‌توانند جایگزین تبلت های اندرویدی شوند؟

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>