Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر و مشخصات اولیه تبلت های گلکسی S9 FE و S9 FE پلاس سامسونگ منتشر شد

تصاویر و مشخصات اولیه تبلت های گلکسی S9 FE و S9 FE پلاس سامسونگ منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

افشای اطلاعات و شایعات مربوط به تبلت‌‌های سری گلکسی تب S9 اف ای سامسونگ روز‌به‌روز در حال افزایش است. اگر‌چه، احتمال رونمایی از تبلت های گلکسی S9 FE و S9 FE پلاس در کنار تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب S9، تب S9 پلاس و تب S9 اولترا، در 26 جولای (4 مرداد)، بسیار پایین است، با این حال، به‌تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی در خصوص این دو تبلت به بیرون درز کرده است.

این تصاویر گلکسی تب S9 اف ای پلاس و S9 اف ای با همکاری اکانت توییتری OnLeaks و وبسایت‌های Wolfoftablet و Mediapeanut منتشر شده‌اند.

تبلت گلکسی S9 FE پلاس از یک پردازنده اگزینوس 1380، رم 8 گیگا‌بایتی و صفحه‌نمایش 12.4 اینچی بهره می‌برد و در ابعاد 285.4 در 185.4 در 6.54 میلی‌متری طراحی شده است. علاوه بر این، این محصول دارای بلند‌گو‌های دوگانه (Dual)، دو دوربین پشتی و حسگر اثر انگشت جانبی است و در رنگ‌های خاکستری، سبز روشن، سیلور (نقره‌ای) و صورتی روشن به بازار عرضه خواهد شد.

مانند نسخه پلاس، گلکسی S9 FE وانیلی (استاندارد) نیز به چیپست اگزینوس 1380، حسگر اثر انگشت جانبی، کانکنتور هوشمند در پشت و بلندگو‌های دوگانه (Dual) مجهز شده است. این تبلت در ابعاد 254.3 در 165.8 در 6.7 میلی‌متری، با صفحه‌نمایشی 10.9 اینچی و یک دوربین در قسمت پشتی تبلت به بازار عرضه می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز مطرح شد؛ احتمال معرفی این محصولات در رویداد 26 جولای (معرفی سری Tab S9) بسیار پایین است و انتظار می‌رود که سامسونگ از این محصولات در یک رویداد جدا‌گانه رونمایی نماید.

همچنین مطالعه کنید
معرفی تبلت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ با صفحه نمایش 14.6 اینچی OLED و وضوح تصویر 3K

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>