جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

واتساپ احتمالاً به قابلیت ساخت استیکر شخصی با هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

واتساپ احتمالاً به قابلیت ساخت استیکر شخصی با هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این‌طور که به نظر می‌رسد، واتساپ قصد دارد انتخاب عکس پروفایل جدید را برای کاربران راحت‌تر از قبل کند. سایت WABetaInfo اخیراً در جدیدترین نسخه بتای واتساپ اندروید (نسخه‌ی ۲٫۲۴٫۱۴٫۷)، قابلیت در دست توسعه‌ی جدیدی را رؤیت کرده است که با کمک هوش مصنوعی به کاربران امکان ایجاد ساخت تصاویری از خودشان را می‌دهد!

اگرچه این قابلیت هنوز به‌صورت رسمی در دسترس قرار ندارد، اما اسکرین‌شات فاش‌شده‌ی آن جزئیات بیشتری را درباره‌ی ویژگی جدید واتساپ به اشتراک می‌گذارد. کاربران جهت استفاده از این قابلیت مبتنی‌ بر هوش مصنوعی ابتدا باید تعدادی از تصاویر سلفی خود را به‌عنوان مرجع بارگذاری کنند. بعد از آپلود شدن این تصاویر، چت‌بات هوش مصنوعی متا با استفاده از سلفی‌هایتان، تصاویر جدیدی از شما در محیط‌های مختلف مانند جنگل یا فضا را ایجاد خواهد کرد. با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌آید واتساپ به‌زودی به هوش مصنوعی مولد شخصی‌سازی‌شده برای ایجاد تصاویر مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود کاربران قادر به استفاده از تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی واتساپ به‌عنوان استیکرهایی در قالب این برنامه باشند.

واتساپ احتمالاً به قابلیت ساخت استیکر شخصی با هوش مصنوعی مجهز می‌شود!

چت‌بات هوش مصنوعی متا به‌تازگی برای برخی از کاربران در کشورهایی نظیر آمریکا و هند در دسترس قرار گرفته است. کاربران همچنین می‌توانند از این چت‌بات هم در چت‌های دونفره و هم در گروه‌های واتساپی استفاده کنند. با این حال، احتمالاً برای انتشار قابلیت ساخت تصاویر شخصی با استفاده از هوش مصنوعی باید مدت زیادی منتظر ماند، چرا که انتشار چت‌بات متا در مناطق پشتیبانی‌شده همچنان ادامه دارد. برای اینکه ببینید آیا به این چت‌بات دسترسی دارید یا خیر، به‌دنبال آیکون آبی‌رنگ جدیدی در صفحه‌ی اصلی چت‌ها بگردید. این کمپانی، نوار جستجوی بالای صفحه را نیز دست‌خوش تغییر کرده است تا دستورات چت‌بات هوش مصنوعی را به کاربران پیشنهاد بدهد.

علاوه‌ بر این، سایت WABetaInfo صفحه‌ی جدیدی را در واتساپ پیدا کرده است که امکان جابه‌جایی بین مدل‌های زبانی بزرگ را در اختیار کاربران می‌گذارد. به‌طور مثال، مدل زبانی Llama 3-405B متا بزرگ‌تر و به‌طور چشمگیری توانمندتر از مدل زبانی فعلی Llama 3-70B است. در اسکرین‌شات فاش‌شده از این قابلیت جدید، محدودیت هفتگی برای استفاده از Llama 3-405B به چشم می‌خورد و ظاهراً متا از تاکتیک رقبای خود مانند ChatGPT و Claude الهام گرفته است. اگرچه در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا متا قصد درآمدزایی از چت‌بات جدید خود را دارد یا خیر، اما قابلیت تصاویر شخصی تولیدشده با هوش مصنوعی می‌تواند یکی از اولین گام‌های این کمپانی در مسیر جذب کاربران وفادار تلقی شود.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *