Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت تبادل پیام‌های RCS در گوشی‌های آیفون فعال شد

قابلیت تبادل پیام های RCS در گوشی های آیفون فعال شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر‌چه اپل از زمان معرفی استاندارد RCS توسط گوگل، از پذیرش پیام های RCS در گوشی‌های آیفون خود اجتناب کرده است، اما اکنون در نهایت، کاربران گوشی‌های آیفون قادرند تا از طریق یک نرم‌افزار شخص ثالث با نام بیپر (Beeper) از این سرویس بهره ببرند. در آخرین به‌روز‌رسانی این برنامه، تمامی سیستم‌های پیام‌رسانی از جمله اپلیکیشن پیام‌های گوگل (Google Messages) برای کاربران گوشی‌های آیفون، در یک پلت‌فرم جمع‌آوری شده‌اند.

قابلیت تبادل پیام‌های RCS در گوشی‌های آیفون فعال شد

استاندارد RCS که در واقع مخفف عبارت “سرویس‌های ارتباطی پیشرفته” است، معرفی‌کننده ویژگی‌های مختلفی نظیر “رمزگذاری، نشانه‌های خواندن و تایپ” که به عنوان راه حل مورد اطمینان گوگل برای انتقال پیام‌ها شناخته می‌شود، می‌باشد. به منظور فعال‌سازی این ویژگی برای کاربران اپل، توصیه می‌شود که پس از دانلود آخرین نسخه دسکتاپ نرم‌افزار بیپر، با استفاده از بخش “تنظیمات” این نرم‌افزار، پلت‌فرم RCS را برای خود فعال سازند.

یکی از اشکالات برنامه بیپر، لیست انتظار  آن برای پیوستن است، این مسئله به این معنا است که این احتمال وجود دارد که کاربران جدید، نیاز به سپری کردن مدت زمان انتظار اندکی برای پیوستن به این پلت‌فرم را داشته باشند. علاوه بر این، از آن‌جایی که پشتیبانی پیام‌های گوگل هنوز در مرحله بتا است؛ برخی از کاربران ممکن است با برخی چالش‌های بالقوه نظیر مشکلاتی مربوط به “آواتار‌ها، سابقه چت و دریافت رسید خوانده شدن پیام در چت‌های گروهی” مواجه شوند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی پرچمدار iQOO نئو 7 با چیپست قدرتمند دایمنسیتی +9000 در گیک‌بنچ رویت شد

قابلیت تبادل پیام‌های RCS در گوشی‌های آیفون فعال شد

یکی از مشکلات اصلی در رابطه با ماهیت این برنامه این است که آیا صرفاً قصد دارید تا برای کسب راحتی بیشتر، پیام‌های خود را از طریق برنامه دیگری ارسال کنید؟ با این حال، اگر به برنامه بیپر اطمینان کافی را دارید، این برنامه به عنوان سرویس‌دهنده‌ای ایده آل برای پیام‌رسانی RCS، به نظر می‌رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>