Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

به‌روزرسانی اندروید 14 برای گوشی‌های میان‌رده و تبلت‌های سامسونگ ارائه شد [لیست دستگاه‌ها]

انتشار اندروید 14 برای گوشی ها و تبلت های میان‌ رده سامسونگ [لیست دستگاه ها]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ به طرز برق‌آسایی مشغول انتشار رابط کاربری One UI 6 (مبتنی بر اندروید 14) برای محصولات مختلف خود است. به تازگی نیز این کمپانی جدیدترین نسخه اندروید را از طریق رابط کاربری One UI 6 برای دستگاه‌های میان‌رده زیر منتشر کرده است:

  • گوشی‌های سری A: گلکسی A52s و گلکسی A33
  • گوشی گلکسی S21 FE
  • تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس

در حال حاضر، دریافت به‌روزرسانی اندروید 14 برای گوشی گلکسی A52s تنها به مالکان این دستگاه در کشورهای “بلغارستان، آلمان و هلند” محدود شده است. این به‌روزرسانی با بیلد نامبر “A528BXXU5FWK4” در یک فایل 2.29 گیگابایتی قابل دانلود (به صورت مستقیم) است. پس از دریافت این به‌روزرسانی، سطح وصله‌های امنیتی نیز به نوامبر 2023 ارتقاء می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آتی، به‌روزرسانی اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 برای گلکسی A52s به سایر کشورهای اروپایی نیز راه یابد.

گلکسی A52s

مشابه با گلکسی A54s، در حال حاضر دریافت به‌روزرسانی جدیدترین نسخه اندروید برای گلکسی A33 با بیلدنامبر “A336BXXU7DWK6” نیز تنها به ساکنان کشورهای اروپایی محدود می‌شود. این به‌روزرسانی در یک فایل با حجم 2.3 گیگابایتی منتشر شده است و پس از نصب آن، وصله‌های امنیتی نیز به‌ مرور، به‌روزرسانی نوامبر را دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی اندروید 14 برای گوشی‌های میان‌رده و تبلت‌های سامسونگ ارائه شد [لیست دستگاه‌ها]
گلکسی A33
در حال حاضر به‌روزرسانی اندروید 14 برای گلکسی S21 FE تنها در ایالات متحده آمریکا و برای نسخه‌های خریداری شده از وب‌سایت Verizon با بیلد نامبر “G990USQU9FWK5” و “G990U2SQU7FWK5” منتشر شده است. پس از نصب این به‌روزرسانی روی گلکسی S21 FE نیز، سطح وصله‌های امنیتی به نوامبر 2023 به‌روزرسانی می‌شوند. طبیعتاً، به زودی به‌روزرسانی این رابط کاربری در اختیار مالکان این دستگاه در سایر نقاط جهان نیز قرار داده خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
گوگل حالت تعمیر (Repair Mode) را برای سیستم عامل اندروید معرفی می‌کند
گلکسی S21 FE

در نهایت، می‌توان گفته که دریافت رابط کاربری One UI 6 برای تبلت‌های گلکسی تب S9 FE نیز تنها به نسخه‌های به فروش رسیده در کشورهای اروپایی با بیلد نامبر “X516BXXU1BWK9” و S9 FE پلاس با بیلد نامبر “X616BXXU1BWK9” محدود می‌شود. این به‌روزرسانی نیز وصله‌های امنیتی نوامبر 2023 را در بر دارد.

تبلت گلکسی تب S9 FE

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>