Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم عامل HyperOS شیائومی برای اين گوشی ها منتشر می‌شود [لیست دستگاه ها]

سیستم عامل HyperOS شیائومی برای اين گوشی ها منتشر می‌شود [لیست دستگاه ها]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اواخر ماه اکتبر سال جاری بود که کمپانی شیائومی در مراسم معرفی سری شیائومی ۱۴ از سیستم عامل اختصاصی خود با نام «HyperOS» رونمایی کرد. بعد از معرفی رسمی این سیستم عامل جدید، شیائومی HyperOS را برخی از محصولات خود مانند سری شیائومی ۱۳ و سری K60 ردمی به انتشار رساند. اکنون، نوبت گوشی‌های دیگر این کمپانی چینی شده که به سیستم عامل HyperOS دسترسی داشته باشند. در همین راستا، شیائومی لیستی از تمامی گوشی‌های هوشمندی را به اشتراک گذاشته است که به‌زودی و در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ (آذر و دی)، سيستم عامل HyperOS را دریافت خواهند کرد. برای آشنایی با لیست کامل این دستگاه‌ها، اِروتِک را در ادامه همراهی کنید.

لیست جدید کمپانی شیائومی ۱۱ دستگاه مختلف را شامل می‌شود و تعهد این کمپانی چینی به گسترش اکوسیستم HyperOS را به نمایش می‌گذارد. در میان دستگاه‌هایی که به‌زودی نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی «HyperOS CN ROM» را دریافت خواهند کرد، نام گوشی شیائومی 12S اولترا، شیائومی 12S پرو و گوشی ردمی K50 اولترا به چشم می‌خورد. به طور کلی می‌توان گفت که شاهد حضور نسخه‌های مختلفی از سری شیائومی ۱۲ و ردمی K50 هستیم و شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ نیز در این لیست حضور دارد.

سیستم عامل HyperOS شیائومی برای اين گوشی ها منتشر می‌شود [لیست دستگاه ها]

لیست کامل دستگاه‌هایی که به‌زودی سيستم‌عامل HyperOS را دریافت می‌کنند:

  • شیائومی 12S اولترا
  • شیائومی 12S پرو
  • شیائومی 12S
  • شیائومی ۱۲ پرو
  • شیائومی ۱۲
  • شیائومی ۱۲ پرو نسخه‌ی دایمنسیتی
  • ردمی K50 اولترا
  • ردمی K50 گیمینگ
  • ردمی K50 پرو
  • ردمی K50
  • شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴
همچنین مطالعه کنید
گلکسی زد فلیپ 5 از سامسونگ دکس (DeX) پشتیبانی خواهد کرد

اعلام اولیه‌ی این لیست واکنش‌های جالبی را در فضای مجازی در پی داشت و برخی از کاربران انجمن شیائومی در کشور چین به عدم حضور سری شیائومی 12S در این لیست اشاره کردند و بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های متعددی پیرامون این موضوع شکل گرفت. با این حال، سخنگوی کمپانی شیائومی، ژانگ گووچوان (Zhang GuoQuan)، در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به تکذیب شایعات پرداخت و به نگرانی‌های کاربران انجمن شیائومی در این زمینه رسیدگی کرد.

ژانگ در این رابطه تصریح کرد که اشتباهی در پست اعلامیه‌ی رسمی وجود داشته و سری شیائومی 12S قطعاً برای این کمپانی و در دسترس قرار دادن سیستم‌عامل HyperOS اولویت دارد. این تمایزی که سخنگوی شیائومی برای سری شیائومی 12S قائل شده، دارای اهمیت بسیار بالایی است چرا که این گوشی‌ها قدم‌های اولیه‌ی کمپانی شیائومی در مسیر به‌کارگیری دوربین‌های برند لایکا (Leica) را نشان می‌دهند، اتفاقی که برای شیائومی گام بزرگی محسوب می‌شود. همراه با این شفاف‌سازی از جانب سخنگوی کمپانی شیائومی، پست اعلامیه‌ی لیست دستگاه‌ها نیز به‌روزرسانی شد تا نام سری شیائومی 12S را هم لحاظ کند.

تا ماه دسامبر مدت زمان زیادی باقی نمانده است و کاربرانی که نام دستگاه خود را در میان لیست اعلام شده می‌یابند، به‌زودی به تجربه‌ی کاربری بهبودیافته و پیشرفته‌ای که در نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی HyperOS در دسترس قرار گرفته، خواهند رسید. این حرکت استراتژیک شیائومی در شامل کردن دستگاه‌های متفاوت خود، نشان‌دهنده‌ی تعهد این کمپانی چینی به نوآوری و تلاش مداومش برای ارائه‌ی فناوری پیشرفته به کاربران گوناگون و متعددش است.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>