Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی M22 سامسونگ آپدیت اندروید 12 دریافت می‌کند

گلکسی M22 سامسونگ آپدیت اندروید 12 را دریافت می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همانطور که قبلاً گفته شده، سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی‌های به‌موقع نسخه‌های بزرگ اندروید برای دستگاه‌های خود، بسیار خوب عمل می‌کند، اما به دلیل تعداد زیاد گوشی‌هایی که هر سال عرضه می‌کند، این روند گاهی اوقات چندین ماه طول می‌کشد. اما پس از گذشت مدت‌ زمانی نسبتاً طولانی، اکنون نوبت به گلکسی M22 رسیده است که سیستم‌عامل اندروید 12 را دریافت کند.

با توجه به این واقعیت که گلکسی M22 در اکتبر سال 2021 معرفی شد (زمانی که اندروید 12 به‌صورت رسمی منتشر شده بود)، این محصول اکنون و تقریباً پس از یک سال، به خط مقدم رسیده و در نهایت قرار است طعم اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 را بچشد. لازم به ذکر است که این دستگاه در کنار اندروید 12، وصله امنیتی آوریل 2022 را نیز دریافت می‌کند.

گلکسی M22 سامسونگ آپدیت اندروید 12 دریافت می‌کند

گقتنی است به دلیل پایین‌رده و همچنین مقرون‌به‌صرفه این گوشی، گلکسی M22 از نسخه Core رابط کاربری One UI استفاده می‌کند، به این معنی که برخی از ویژگی‌های موجود در دستگاه‌های رده بالاتر، در این دستگاه در دسترس نخواهند بود.

به‌روزرسانی اندروید 12 با شماره ساخت M225FVXXU4BFD8، اکنون در عربستان سعودی و امارات متحده عربی ارائه شده و این دو کشور تاکنون تنها کشورهایی هستند که این به‌روزرسانی برای آن‌ها منتشر شده است. این فریمور جدید به‌زودی به کشورها و مناطق بیشتری گسترش پیدا خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
سری گلکسی فولد و نوت 10 سامسونگ نیز رابط کاربری پایدار One UI 4 را دریافت می‌کنند

منبع:‌ Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>