جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میان‌رده اوپو K12 پلاس با باتری ۶٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

گوشی میان‌رده اوپو K12 پلاس با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند اوپو به‌تازگی از جدیدترین عضو سری K خود رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده که «اوپو K12 پلاس» نام دارد، باتری پرظرفیت و نمایشگر روان و باکیفیتی را همراه با سیستم دوربین توانمند و تراشه‌ای قدتمند ارائه می‌دهد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های گوشی میان‌رده‌ی جدید برند اوپو، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی اوپو K12 پلاس

اوپو‌ K12 پلاس به تراشه‌ی اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز است که از پسِ کارهای روزمره و گیمینگ سبک برمی‌آید. این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری ColorOS 14 اوپو اجرا می‌کند و در کانفیگ‌های مختلفی با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، تا حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی راهی بازار می‌شود.

جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی اوپو از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۱۰۰ نیت بهره می‌برد. نمایشگر اوپو K12 پلاس از گستره‌ی رنگی P3 پشتیبانی می‌کند و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز برای تجربه‌ی بهتر در بازی‌ها برخوردار است.

اوپو در پنل پشتی عضو جدید سری K12 خود یک سیستم دوربین ساده را تعبیه کرده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود. اوپو‌ K12 پلاس همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

گوشی میان‌رده اوپو K12 پلاس با باتری ۶٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی باتری پرظرفیت آن است، چرا که انرژی اوپو‌ K12 پلاس توسط یک باتری ۶٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ واتی تأمین می‌شود.

گزینه‌های اتصال جامعی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و اوپو K12 پلاس از شبکه‌ی 5G، وای‌فای 6، بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های گوشی مذکور باید به برخورداری آن از پورت USB Type-C و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

اوپو K12 پلاس در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی از ۱٬۷۹۹ یوان (حدود ۲۵۶ دلار) برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی آغاز می‌شود و تا ۲٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۳۵۳ دلار) برای مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی افزایش می‌یابد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

پربحث ترین‌های ماه