جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی نسخه خود از دکمه کنترل دوربین اپل را به نمایش گذاشت!

ریلمی نسخه خود از دکمه کنترل دوربین اپل را به نمایش گذاشت! [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های جدید سری آیفون 16 اپل، دکمه‌ی کنترل دوربین است. این ویژگی که در واقع یک دکمه‌ی فیزیکی معمولی محسوب نمی‌شود، نوعی منطقه‌ی لمسی کوچک با حسگرهای حساس به فشار و موتورهای لمسی است که زیر سطح آن قرار گرفته‌اند و احساس کلیک شدن دکمه را به کاربران القا می‌کنند. چیس ژو، معاون و مدیر ارشد بازاریابی برند ریلمی، اخیراً ویدیویی را در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشت که در آن می‌توان شاهد نسخه‌ی این برند از «دکمه‌ی» کنترل دوربین آیفون 16 در یک گوشی معرفی‌نشده بود!

چیس ژو در ویدیوی زیر نحوه‌ی عملکرد دکمه‌ی موردبحث را توضیح می‌دهد و می‌گوید که کاربران با استفاده از این دکمه قادر خواهند بود تا بلافاصله برنامه‌ی دوربین را اجرا کنند و از آن برای کارهای مختلفی مانند زوم کردن و بزرگنمایی بهره ببرند. اگرچه در این ویدیو به نظر نمی‌رسد عملکرد دکمه‌ی کنترل دوربین ریلمی به همان روانی و کیفیت همتای آن در سری آیفون 16 باشد، اما از آن‌جایی که این گوشی هنوز در دست ساخت قرار دارد، احتمالاً عملکرد آن تا زمان رونمایی و عرضه‌ی نهایی بهتر خواهد شد.

ژو همچنین اشاره کرد که این دکمه از همان فناوری به‌کاررفته در دکمه‌ی کنترل دوربین آیفون 16 استفاده می‌کند، اما دستگاهی که در دستان او دارد، گوشی پرچم‌دار موردانتظار ریلمی GT7 پرو نیست. با توجه به این ویدیو، به نظر می‌آید برند ریلمی مدت‌هاست بر روی چنین دکمه‌ای کار می‌کند و احتمالاً به‌زودی قصد عرضه‌ی آن را دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *