جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه محدود گیمینگ ریلمی جی‌ تی 6 با ماوس ریزر و پد ماوس روانه بازار شد

نسخه محدود گیمینگ ریلمی جی‌ تی 6 با ماوس ریزر و پد ماوس روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی به‌صورت رسمی از نسخه محدود گیمینگ گوشی ریلمی جی تی 6 (Realme GT 6 Limited Edition) که دانش‌آموزان و دانشجویان را هدف قرار داده است، رونمایی کرد. این نسخه همراه با ماوس گیمینگ ریزر پد ماوس آن روانه بازار می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این پک جذاب با اِروتِک همراه باشید.

نسخه محدود گیمینگ ریلمی جی‌ تی 6 با موس ریزر و پد آن در چین عرضه شد

این بسته گیمینگ که به صورت مجزا 199 یوآن (یعنی 28 دلار) قیمت‌گذاری شده، شامل یک ماوس سیمی ریزر دث‌ادر اسنشیال (Razer DeathAdder Essential) و یک موس‌پد گیمینگ ریزر گولیاثوس (Razer Goliatus) است.

قیمت گوشی ریلمی جی‌تی 6 از 2848.9 یوآن (معادل 402 دلار) برای نسخه دارای رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی آغاز می‌شود. در حالی که نسخه مجهز به رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن 3448.9 یوآن (معادل 486 دلار) قیمت دارد. این گوشی در دو رنگ سفید لایت یر (Light Year White) و دارک‌ساید آف د مون (Dark Side of the Moon) روانه بازار می‌شود.

مشخصات ریلمی جی‌تی 6

اگر به ویژگی‌های این گوشی نگاهی بیاندازیم، می‌بینیم که ریلمی جی‌تی 6 از یک صفحه‌نمایش 6.78 اینچی امولد +S1 ساخت کمپانی BOE بهره می‌برد که رزولوشنی 1264 در 2780 پیکسلی دارد. این صفحه‌نمایش از قابلیت XOR هم پشتیبانی کرده و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 6000 نیت را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با یک شیشه کریستال آرمور گلس (Crystal Armor Glass) محافظت می‌شود. در کنار همه این‌ها یک اسکنر اثر انگشت ادغام‌شده درون خود دارد و از کاهش نور  به روش PVM با فرکانس بالای 2160 هرتزی هم بهره می‌برد.

این دستگاه با یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کار می‌کند و نسخه‌های مختلف آن می‌توانند تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه هم برسند. برای مدیریت میزان گرما هم این گوشی از یک سیستم خنک‌کننده محفظه بخار 10000 سطحی، یک قاب میانی آلومینیومی گرید یک هوافضایی و عایق حرارتی برخوردار است.

این گوشی با رابط کاربری Realme UI 5 تحت اندروید 14 کار می‌کند و قابلیت‌های مختلفی بر مبنای هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. از میان این قابلیت‌ها می‌توان به ای‌آِی پورتال (AI portal)، خلاصه کردن تماس با هوش مصنوعی (AI call summary) و AIGC اشاره کرد. علاوه بر این، این گوشی از کنترل‌های حرکتی (ژست‌های حرکتی)، کنترل IR و یک موتور خطی محور ایکس (X-axis linear motor) بهره‌مند است و از قابلیت اتصال 5.5 گیگاهرتزی به WiFi-7 نیز پشتیبانی می‌کند.

عکاسی و باتری

در زمینه عکاسی، ریلمی جی‌تی 6 به یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ریلمی جی‌تی 6 با یک باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود که از سرعت شارژ سیمی 120 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک قاب تخت و یک ماژول دوربین مستطیلی است. قاب عقبی این گوشی دورنگ بوده و درنهایت از استاندارد مقاومت در برابر گردوغبار و آب IP65 نیز بهره می‌برد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *