جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رندرهای رسمی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ در چهار رنگ به بیرون درز کرد

رندرهای رسمی گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ در چهار رنگ به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی از گلکسی S24 FE رونمایی کند. شایعات و گزارشات پیرامون این گوشی موردانتظار نیز اخیراً قوت گرفته‌اند و حتی شاهد فاش شدن برخی از تصاویر و مشخصات گلکسی S24 FE نیز بوده‌ایم. با این حال، رندرهای جدیدی که لو رفته‌اند، چهار رنگ این گوشی را با جزییات بیشتر نشان می‌دهند.

به‌لطف گزارش جدید وب‌سایت Android Headlines، می‌توانیم طراحی گلکسی S24 FE در چهار رنگ آبی، مشکی، سبز و زرد را ببینیم. اگرچه شایعات به احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی سفیدرنگ این گوشی نیز اشاره داشته‌اند، اما تصویری از این نسخه به بیرون درز نکرده است.

با نگاهی به رندرهای گلکسی اس 24 FE، می‌توان به‌وضوح مشاهده کرد که سامسونگ همان طراحی گلکسی S23 FE را برای گوشی جدید خود نیز در نظر گرفته است و از محل قرارگیری دوربین‌های پنل پشتی تا حفره‌ پانچ نمایشگر، همگی مشابه گلکسی S23 FE هستند.

به نظر می‌رسد مهم‌ترین تغییر گلکسی‌ S24 FE نسبت به نسل قبلی، فریم تخت آن است که ظاهری مدرن و امروزی به این گوشی می‌دهد و طراحی مدل FE را با سایر اعضای پرچم‌دار گلکسی‌ اس 24 یکپارچه می‌کند.

فارغ از طراحی ظاهری، گلکسی S24 FE طبق شایعات از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱٬۹۰۰ نیت و محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس بهره می‌برد. این گوشی همچنین احتمالاً به نسخه‌ی ضعیف‌تر تراشه‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهد شد.

گلکسی اس 24 FE دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. با توجه به اطلاعات فاش‌شده از این گوشی، گلکسی S24 FE از شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ پشتیبانی خواهد کرد و همانند گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S24 و S24 پلاس، سرعت شارژ چندان بالایی را وعده نمی‌دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *