جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های اقتصادی ریلمی 13 و 13 پلاس 5G با نمایشگر اولد معرفی شدند

گوشی‌های اقتصادی ریلمی 13 و 13 پلاس 5G با نمایشگر اولد معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از عرضه‌ی ریلمی 13 پرو، ریلمی 13 پرو پلاس و حتی نسخه‌ی 4G مدل استاندارد ریلمی 13، حالا نوبت به دو گوشی ریلمی 13 فایوجی و ریلمی 13 پلاس 5G رسیده است تا راهی بازار شوند. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های ریلمی 13 و 13 پلاس 5G، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ریلمی 13 پلاس 5G

ریلمی 13 پلاس 5G اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی 7300 انرژی مدیاتک محسوب می‌شود؛ این پردازنده‌ی چهار نانومتری از ترکیب ۴ هسته‌ی ۲٫۵ گیگاهرتزی Cortex A78 و ۴ هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی Cortex A55 بهره می‌گیرد و از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G615، همراه با واحد پردازش عصبی MediaTek NPU 655 استفاده می‌کند.

گوشی موردبحث همچنین از یک محفظه‌ی بخار ۶٬۰۵۰ میلی‌متر‌ مربعی از جنس فولاد ضدزنگ برای مدیریت دمای دستگاه و خنک نگه‌داشتن آن کمک می‌گیرد.

گوشی های اقتصادی ریلمی 13 و 13 پلاس 5G با نمایشگر اولد معرفی شدند

برند ریلمی جدیدترین گوشی اقتصادی خود را با یک نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت روانه‌ی بازار می‌کند. در پنل پشتی این گوشی نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن با سنسور LYT-600 سونی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

گوشی های اقتصادی ریلمی 13 و 13 پلاس 5G با نمایشگر اولد معرفی شدند

انرژی ریلمی 13 پلاس 5G توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی تأمین می‌شود و این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری اختصاصی ریلمی اجرا می‌کند.

گوشی ریلمی 13 پلاس 5G در رنگ‌های طلایی، سبز و بنفش برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۲۲٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۷۵ دلار) قیمت دارد، در حالی که نسخه‌های ۸/۲۵۶ گیگابیتی و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۴٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۳۰۰ دلار) و ۲۶٬۹۹۹ روپیه (حدود ۳۲۰ دلار) به فروش می‌رسند.

مشخصات ریلمی 13 فایوجی

ریلمی 13 فایوجی از تراشه‌ی دایمنسیتی 6300 مدیاتک، همراه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (قابل افزایش با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD) برخوردار است. بزرگ‌ترین تفاوتی که میان مدل 4G و 5G گوشی ریلمی 13 به چشم می‌خورد، مربوط به تراشه‌ی این دو دستگاه می‌شود. مدل 4G به تراشه‌ی اسنپدراگون 685 کوالکام مجهز است، در حالی که مدل فایوجی از تراشه‌ی قدرتمندتر مدیاتک استفاده می‌کند.

گوشی های اقتصادی ریلمی‌ ۱۳ و ۱۳ پلاس فایوجی با نمایشگر اولد معرفی شدند

سایر مشخصات این دو گوشی تقریباً با یکدیگر تفاوتی ندارند و ریلمی 13 فایوجی نیز از یک نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.5 بهره می‌برد.

مدل 5G گوشی ریلمی 13 در دو کانفیگ ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار می‌شود. ریلمی همچنین وعده می‌دهد تا دو آپدیت بزرگ اندروید و سه سال پچ‌ امنیتی را برای این گوشی اقتصادی منتشر کند. ریلمی 13 فایوجی همانند مدل 4G با کسب گواهی IP64 در برابر گردوغبار و آب مقاوم است و یک محفظه‌ی بخار با جنس فولاد ضدزنگ را برای خنک نگه‌داشتن دستگاه مورداستفاده قرار می‌دهد.

گوشی های اقتصادی ریلمی‌ ۱۳ و ۱۳ پلاس فایوجی با نمایشگر اولد معرفی شدند

انرژی این مدل نیز مانند مدل 4G توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود، اما برخلاف آن مدل و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، گوشی جدید برند ریلمی تنها از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی های اقتصادی ریلمی 13 و 13 پلاس 5G با نمایشگر اولد معرفی شدند

دو کانفیگ ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی گوشی ریلمی 13 فایوجی به‌ترتیب با قیمت‌های ۱۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۱۵ دلار) و ۱۹٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۲۴۰ دلار) عرضه خواهند شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *