جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کامل گوشی آنر مجیک 7 پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات کامل گوشی آنر مجیک 7 پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بسیاری از گزارش‌های پیرامون برند آنر مدعی شده‌اند که گوشی آنر مجیک 7 پرو در ماه نوامبر سال جاری میلادی (حوالی آبان و آذر ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد. سری مجیک 7 آنر همانند سری مجیک 6 ممکن است شامل گوشی‌های مجیک ۷، مجیک ۷ پرو، مجیک ۷ آلتیمیت و مجیک ۷ RSR پورشه دیزاین شود. در میان این مدل‌ها، بیشترین گمانه‌زنی‌ها به‌طور مداوم به گوشی آنر مجیک 7 پرو اختصاص داشته است. مدتی پیش بود که یکی از منابع آگاه رندری غیررسمی را برای نمایش طراحی قاب پشتی این گوشی به اشتراک گذاشت و اکنون تصویر زیر در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است و تمامی مشخصات آنر مجیک ۷ پرو را ماه‌ها قبل از رونمایی رسمی فاش می‌کند! برای اطلاع از این مشخصات افشاشده، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات احتمالی گوشی آنر مجیک ۷ پرو

مشخصات کامل گوشی آنر مجیک 7 پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شد

آنر مجیک ۷ پرو احتمالاً از یک صفحه‌نمایش ۶٫۸۲ اینچی از نوع اولد دولایه با رزولوشن 2K، چهار لبه‌ی خمیده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین ممکن است از فناوری 8T LTPO برخوردار باشد و توسط نسل بعدی شیشه‌ی Kunlun محافظت شود. انتظار می‌رود مدل پرو سری آنر مجیک 7 به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4، همراه با رم LPDDR5X و حافظه‌ی UFS 4.0 مجهز شده باشد.

طبق مشخصات فاش‌شده، آنر مجیک ۷ پرو احتمالای دارای یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت‌های تشخیص عمق سه‌بعدی است. پنل پشتی این گوشی نیز از سه دوربین میزبانی می‌کند؛ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور OV50H آمنی‌ویژن)، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX882 سونی یا سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی HP3 سامسونگ.

این احتمال وجود دارد که انرژی آنر مجیک ۷ پرو توسط یک باتری ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی تأمین شود که از فناوری نسل سوم Qinghai Lake بهره می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این دستگاه باید به مواردی مانند برخورداری از گواهی IP68 یا IP69 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و همچنین ویژگی بهبودیافته‌ی محافظت از چشم آنر اشاره کرد. علاوه‌ بر این‌، گمانه‌زنی‌هایی پیرامون بهره‌مندی آنر مجیک 7 پرو از تراشه‌ی C1+ RF، تراشه‌ی کاهش مصرف انرژی E1 و پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای نیز صورت گرفته است. با این حال، صحت هیچ‌کدام از این مشخصات تا قبل از رونمایی و اعلام رسمی برند آنر قابل تأیید نیست و باید احتمال نادرست بودنشان را در نظر گرفت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *