جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی 15 اولترا احتمالاً با پنل های پشتی چرمی، شیشه‌ای و سرامیکی عرضه خواهد شد

شیائومی 15 اولترا احتمالاً با پنل های پشتی چرمی، شیشه‌ای و سرامیکی عرضه خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات جدید به احتمال عرضه‌ی گوشی شیائومی 15 اولترا با پنل‌های پشتی در سه جنس مختلف اشاره کرده‌اند. بر اساس این شایعات، گوشی پرچم‌دار شیائومی با یک نوع پنل پشتی بیشتر نسبت به شیائومی 14 اولترا عرضه می‌شود.

اکانت افشاگر مطرح «Digital Chat Station» به‌تازگی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که شیائومی 15 اولترا در گزینه‌هایی با پنل‌‎های پشتی چرمی، شیشه‌ای و سرامیکی به فروش خواهد رسید. شیائومی با ارائه‌ی تمامی گزینه‌های موجود برای دستگاه‌های پرچم‌دار، حق انتخاب زیادی به کاربران خود می‌دهد و غیرممکن است که گزینه‌ی دلخواهتان را نتوانید در میان این موارد پیدا کنید.

شیائومی ۱۵ اولترا به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهد بود. این گوشی موردانتظار همچنین از یک صفحه‌نمایش لمسی با ۴ لبه‌ی خمیده و رزولوشن 2K (یا همان +QHD) بهره می‌برد. برآمدگی دوربین نیز بار دیگر به‌صورت دایره‌ای‌شکل و افقی در پنل پشتی قرار خواهد گرفت.

طبق شایعات قبلی، این دستگاه از یک دوربین زوم پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد شیائومی مشخصات چشمگیری را برای این گوشی در نظر گرفته است و همانند شیائومی 14 اولترا، می‌توان انتظار گوشی قدرتمندی را از شیائومی ۱۵ اولترا داشت. در صورتیکه شیائومی این گوشی را همانند نسل قبلی آن معرفی و راهی بازار کند، شیائومی ۱۵ اولترا احتمالاً به‌طور رسمی در رویداد MWC بارسلونا در فوریه ۲۰۲۵ (حوالی بهمن و اسفند ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *