جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار یک تصویر رندر از طراحی متفاوت ردمی نوت 14 پرو!

انتشار یک تصویر رندر از طراحی متفاوت ردمی نوت 14 پرو!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ردمی نوت 14 پرو مدت‌هاست که مرکز بسیاری از شایعات پیرامون محصولات آینده‌ی شیائومی قرار دارد و اکنون به‌لطف تصویر رندری که از این گوشی به بیرون درز کرده است، می‌توانیم نگاهی به طراحی احتمالی آن داشته باشیم.

این تصویر که توسط سایت TechBoilers به اشتراک گذاشته شده است، تغییر قابل‌توجه طراحی ردمی نوت 14 پرو را نشان می‌دهد. در نسل قبلی این گوشی، یعنی ردمی نوت 13 پرو، دوربین‌های پشتی بدون ماژول اختصاصی در کناره‌ها قرار گرفته بودند. با این حال، به نظر می‌رسد ردمی در طراحی نوت 14 پرو دوربین‌های پشتی را به مرکز منتقل کرده و آن‌ها را در داخل یک ماژول مربعی‌شکل متمایز قرار داده است.

تصویری از طراحی متفاوت گوشی ردمی نوت 14 پرو به بیرون درز کرد

با توجه به این تصویر فاش‌شده، ردمی نوت 14 پرو دارای سه دوربین و یک فلاش LED خواهد بود، اما همچنان باید منتظر در دسترس قرار گرفتن جزئیات بیشتری درباره‌ی مشخصات این سنسورها ماند. تصویر رندر موردبحث همچنین با طرحی که اکانت افشاگرب معروف شبکه‌ی اجتماعی ویبو، «Digital Chat Station»، مدتی پیش به اشتراک گذاشته بود تطابق دارد و حتی اگر نسخه‌ی نهایی طراحی این گوشی نباشد، نزدیک‌ترین تصویر از طراحی نهایی ردمی نوت ۱۴ پرو را ترسیم می‌کند.

گوشی ردمی نوت 13 پرو در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۰ شهریور ۱۴۰۲) رونمایی و روانه‌ی بازار شد. طبق شایعات جدید، ردمی نوت ۱۴ پرو نیز در بازه‌ی زمانی مشابهی معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در زمان معرفی حداقل شامل این سه مدل شود؛ مدل استاندارد نوت ۱۴، نوت ۱۴ پرو و نوت ۱۴ پرو پلاس. تمامی مدل‌های این سری بنا بر شایعات قرار است از پنل‌های امولد با رزولوشن 1.5K بهره ببرند.

گمانه‌زنی‌ها همچنین اشاره کرده‌اند که ردمی نوت‌ 14 پرو احتمالاً به تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل 3 مجهز خواهد بود، در حالیکه مدل پرو پلاس از تراشه‌ی دایمنسیتی 7350 مدیاتک استفاده خواهد کرد.

هر سه مدل مذکور سری ردمی نوت ۱۴ فرآیند دریافت گواهی و تأییدیه‌های مختلف را آغاز کرده‌اند و به نظر می‌آید که شیائومی کم‌کم آماده‌ی رونمایی از این سری می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *