جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه جدید گوشی اقتصادی اوپو A3 سرعت شارژی برابر با گلکسی S24 اولترا دارد!

نسخه انرژی گوشی اقتصادی اوپو A3 معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند اوپو از جدیدترین گوشی مقرون‌به‌‎صرفه‌ی خود با نام «Oppo A3 Energy Edition» رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید اوپو A3 بر روی ارائه‌ی یک گوشی اقتصادی مقاوم با شارژدهی بالا و عملکرد مناسب تمرکز می‌کند و سرعت شارژ آن برابر با گلکسی S24 اولترا سامسونگ است. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های این محصول، با اِروتِک همراه باشید.

نسخه‌ی انرژی اوپو A3 در سه رنگ بنفش، سبز و مشکی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و با ضخامت ۷٫۶۸ میلی‌متری و وزن ۱۸۶ گرمی، یک طراحی شیک و جذاب را ارائه می‌دهد. گوشی ارزان‌قیمت اوپو که برای کارهای روزمره طراحی شده است، از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گردو غبارو آب بهره می‌برد و در برابر باران تا مدت کوتاهی مقاوم عمل می‌کند. اوپو مدعی شده که این محصول تست ۱۰ دقیقه‌ای شبیه‌ساز باران را با موفقیت پشت سر گذاشته است و از این نظر مقاومت خوبی را نشان می‌دهد. اوپو همچنین عملکرد لمسی مناسب Oppo A3 Energy Edition، حتی با انگشتان مرطوب یا روغنی را نیز وعده داده است. علاوه‌ بر این، این کمپانی برای افزایش دوام و مقاومت گوشی جدید خود، از یک قاب محافظ ضد سقوط با لبه‌های برجسته و نوار عمودی ضد لغزش استفاده کرده است.

اگرچه نمایشگر نسخه‌ی انرژی اوپو A3 برای گوشی‌های اقتصادی در سطح نسبتاً مناسبی قرار دارد، اما با پنلی چندان برجسته و قابل‌توجه روبه‌رو نیستیم. این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت بهره می‌برد.

نسخه جدید گوشی اقتصادی اوپو A3 سرعت شارژی برابر با گلکسی S24 اولترا دارد!

گوشی جدید برند اوپو به تراشه‌ی میان‌رده‌ی دایمنسیتی 6300 مجهز است و از پس انجام کارهای عادی و روزمره برمی‌آید. انرژی نسخه‌ی انرژی اوپو A3 نیز توسط یک باتری ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی تأمین می‌شود. این گوشی همچنین با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی راهی بازارها خواهد شد.

گوشی موردبحث از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه‌ی ۲ مگاپیکسلی برخوردار است و از ویژگی‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مانند حذف اشیاء، برش و اسکن اسناد بهره می‌گیرد. شایان ذکر است که این گوشی تنها از یک بلندگو برای خروجی صدا استفاده می‌کند.

گوشی Oppo A3 Energy Edition با قیمت ۱٬۷۹۹ یوان (حدود ۲۴۸ دلار) برای نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش می‌رسد. کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی این محصول نیز با قیمت ۲٬۳۹۹ یوان (تقریباً ۳۵۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *