جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات احتمالی آیفون 17 و نوع نمایشگر آیفون SE بعدی فاش شد

مشخصات احتمالی آیفون 17 و نوع نمایشگر آیفون SE بعدی فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل هنوز به‌صورت رسمی از سری آیفون 16 خود رونمایی نکرده است و احتمالاً در سپتامبر سال جاری میلادی (حوالی شهریور و مهر ۱۴۰۳) با نسل جدید گوشی‌های اپل آشنا شویم. با این حال، تاکنون شایعات فراوانی پیرامون سری آیفون 17 مطرح شده است و اطلاعات جالب توجهی را درباره‌ی آیفون‌های سال آینده به‌دست آورده‌ایم.

در جدیدترین اطلاعات فاش‌شده از آیفون 17، اکانت توییتری Ice Universe به‌عنوان یکی از افشاگران خوش‌نام چینی به شرح برخی از مشخصات تمامی اعضای این سری پرداخت و نوع نمایشگر آیفون SE بعدی را به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌های جدید این افشاگر، آیفون SE بعدی برای اولین‌بار در بین محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ی اپل، دارای نمایشگر اولد (OLED) خواهد بود.

مدل استاندارد آیفون ۱۷ نیز برای اولین‌‎بار به نمایشگر LTPO با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. بسیاری از گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار در سال‌های اخیر از این نوع نمایشگرها بهره‌مند شده‌اند و به‌نظر می‌رسد اپل نیز برای آیفون ۱۷ چنین نمایشگرهایی را برگزیده است. افشاگر Ice Universe همچنین می‌گوید که این غول فناوری احتمالاً پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-on Display) را تنها برای مدل‌های پرو ارائه خواهد داد. آیفون ۱۷ همچنین به ۸ گیگابایت رم و تراشه‌ی A19 مجهز خواهد شد.

از طرف دیگر، مدل‌های پرو آیفون ۱۷ از تراشه‌ی A19 Pro همراه با ۱۲ گیگابایت رم و سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عریض، تله‌فوتو و فوق‌عریض بهره می‌برند. «آیفون 17 اسلیم» نیز احتمالاً با نام «آیفون 17 اولترا» معرفی می‌شود و طراحی بسیار باریک جدیدی خواهد داشت.

از آن‌جایی که در گزارش موردبحث هیچ اشاره‌ای به بازطراحی سایر اعضای این سری نشده است، می‌توان برداشت کرد که مدل اولترا (یا اسلیم) تنها آیفون ۱۷ با زبان طراحی جدید خواهد بود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *