جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی اولین تصاویر از نسخه لامبورگینی ردمی K70 اولترا را منتشر کرد!

شیائومی اولین تصاویر از نسخه لامبورگینی ردمی K70 اولترا را منتشر کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه شیائومی از گوشی‌های سری ردمی K70 در اواخر ماه نوامبر سال 2023 میلادی رونمایی کرد، اما برخلاف انتظارT اعضاء این سری به 2 مدل استاندارد (وانیلی) و پرو محدود نشد و اکنون شیائومی قصد دارد به‌صورت رسمی از آخرین عضو این خانواده، یعنی ردمی K70 اولترا، نیز رونمایی کند. این در حالی است که روز گذشته این کمپانی از همکاری خود با کمپانی خودروسازی لامبورگینی برای توسعه نسخه سوپر تروفئو ردمی K70 اولترا (Lamborghini Super Trofeo) خبر داد.

شیائومی در طراحی نسخه لامبورگینی ردمی K70 اولترا از خودرو هوراکان سوپر تروفئو (Huracán Super Trofeo EVO2) لامبورگینی الهام گرفته و به نظر می‌رسد این نسخه با طراحی زاویه‌دار و فیبر کربنی در دو گزینه رنگی «سبز زیتونی» و «زرد» روانه بازار شود. لازم به ذکر است لامبورگینی این خودرو را برای مسابقات بین‌المللی اتومبیل‌رانی “لامبورگینی سوپر تروفئو” تولید کرده است.

این در حالی است که به نظر می‌رسد نسخه لامبورگینی سوپر تروفئو ردمی K70 اولترا تمامی مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسخه استاندارد ردمی K70 اولترا را به ارث ببرد. بر این اساس، این دستگاه به یک صفحه‌نمایش با «رزولوشن +1220p و نرخ نوسازی 120 هرتزی» مجهز بوده که نمایشگر آن با استفاده از فناوری‌های تنظیم نور “DC Dimming” و “PWM (مدولاسیون پهنای پالس) با فرکانس 3840 هرتزی”، به ترتیب نور صفحه‌نمایش را به‌صورت تدریجی تا “60 نیت” و “کمتر از 60 نیت” کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، این گوشی پرچم‌دار به تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک و یک سیستم خنک‌کننده سه‌بُعدی مجهز بوده و به واسطه دریافت رتبه IP68 در برابر «رطوبت، گرد و غبار» مقاوم است.

همچنین لازم به ذکر است این نخستین همکاری شیائومی با لامبورگینی نبوده و در ماه نوامبر سال 2023 میلادی این کمپانی از یک نسخه ویژه ردمی K70 پرو با الهام‌گیری از خودرو Essenza SCV12 لامبورگینی نیز رونمایی کرد. با این حال، با توجه به حدفاصل “رونمایی” تا “عرضه” آن نسخه، انتظار می‌رود نسخه لامبورگینی ردمی K70 اولترا نیز حدوداً چند ماه دیگر به‌صورت رسمی روانه بازار شود.

در نهایت از آنجایی که شیائومی نسخه وانیلی ردمی K70 را تحت عنوان «پوکو F6 پرو» و ردمی K60 اولترا را تحت عنوان «شیائومی 13T پرو» روانه بازار کرد، انتظار می‌رود ردمی K70 اولترا نیز پس از ری‌برندینگ، با نام «شیائومی 14T پرو» به بازارهای بین‌المللی راه یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *