جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ردمی 13 فایوجی با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

ردمی 13 فایوجی با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی ماه گذشته از نسخه‌ی فورجی (4G) گوشی ردمی 13 با تراشه‌ی هلیو G91 رونمایی کرد و اکنون به‌صورت رسمی از ردمی 13 فایوجی (5G) با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 (نسخه‌ی AE) کوالکام پرده برداشت. برای آشنایی بیشتر با این میان‌رده جذاب با اِروتِک همراه باشید.

ردمی 13 فایوجی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را تحت رابط کاربری HyperOS شیائومی اجرا می‌کند و به حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. فضای ذخیره‌سازی این گوشی را نیز می‌توان در صورت تمایل با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD تا حداکثر ۱ ترابایت افزایش داد. ردمی 13 فایوجی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۹ اینچی LCD با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت و محافظ گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد. حفره‌ پانچ بالای نمایشگر این گوشی هم از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

ردمی 13 فایوجی با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

در پنل پشتی شیشه‌ای گوشی ردمی 13 فایوجی سه دایره مشاهده می‌شود که به دو دوربین و یک فلاش LED اختصاص دارد. دوربین اصلی جدیدترین گوشی شیائومی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ استفاده می‌کند و توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

وظیفه‌ی تأمین انرژی این مدل از ردمی ۱۳ به یک باتری ۵٬۰۳۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی سپرده شده است که در عرض ۳۰ دقیقه می‌تواند تا ۵۰ درصد شارژ شود. از سایر ویژگی‌های ردمی ۱۳ فایوجی باید به برخورداری آن از پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، گواهی IP53 و اسکنر اثر انگشت کناری اشاره کرد.

ردمی 13 فایوجی در رنگ‌‌بندی‌های آبی، صورتی و مشکی و با دو کانفیگ مختلف به بازار می‌آید. مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۳٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۷۰ دلار یا ۱۵۵ یورو) به فروش می‌رسد، در حالی که بهترین کانفیگ ردمی ۱۳ فایوجی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۵٬۴۹۹ روپیه (تقریباً ۱۸۵ دلار یا ۱۷۰ یورو) قیمت دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *