جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کامل شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به بیرون درز کرد!

مشخصات کامل شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود دو گوشی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو در ماه اکتبر سال جاری میلادی (حوالی مهر و آبان 1403) به‌طور رسمی رونمایی شوند. با وجود اینکه همچنان ماه‌ها با معرفی گوشی‌های پرچم‌دار بعدی شیائومی فاصله داریم، تاکنون شایعات فراوانی پیرامون شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو منتشر شده و حالا نیز مشخصات احتمالی هر دو گوشی به بیرون درز کرده است. برای آشنایی با ویژگی‌های پرچم‌داران موردانتظار شیائومی که اولین گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهند بود، با اِروتِک همراه باشید.

شیائومی 15 احتمالاً از یک صفحه‌نمایش اولد ۶٫۳۶ اینچی با رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۴۰۰ نیت در حالت High Brightness بهره می‌برد. پرچم‌دار بعدی شیائومی به ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5X، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 4.0 و یک باتری ۴٬۹۰۰ یا ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی مجهز خواهد بود.

این گوشی گواهی IP68 یا IP69 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار را دریافت خواهد کرد و دارای سه دوربین اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو (زوم سه‌برابری) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی شیائومی 15 از سنسور ۱/۱٫۳۱ اینچی OV50H آمنی‌ویژن (OmniVision) استفاده می‌کند، در حالی که هر دو دوربین فوق‌عریض و تله‌فوتو آن از حسگر ۱/۲٫۷۶ اینچی ISOCELL JN1 سامسونگ بهره می‌گیرند. دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

شیائومی ۱۵ پرو از نظر دوربین سلفی، فضای ذخیره‌سازی و رم، تفاوتی با مدل استاندارد سری شیائومی ۱۵ نخواهد داشت. با این وجود، این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۳ اینچی با رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۴۰۰ نیت در حالت High Brightness، همراه با یک باتری ۵٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی برخوردار خواهد بود.

مدل پرو سری شیائومی 15 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور ۱/۱٫۳ اینچی OmniVision OV50N و گشودگی دیافراگم f/1.4) همراه با یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور JN1 سامسونگ) و یک دوربین تله‌فوتو (با زوم اپتیکال ۳ برابری) استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ در مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۴٬۵۹۹ یوان (حدود ۶۳۲ دلار) به فروش خواهد رسید. براساس گزارشات جدید، قیمت مدل استاندارد سری شیائومی ۱۵ با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز به ۵٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۷۵۶ دلار) افزایش خواهد یافت. این در حالی است که شیائومی ۱۵ پرو در کانفیگ‌های مشابه به‌ترتیب با قیمت‌هایی بین ۵٬۲۹۹ تا ۶٬۴۹۹ یوان (حدود ۷۲۸ تا ۸۹۴ دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *