جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی اوپو رنو 12F با تراشه دایمنسیتی 6300 معرفی شد

گوشی اوپو رنو 12F با تراشه دایمنسیتی 6300 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری رنو 12 (Reno12) اوپو که ابتدا با دو مدل استاندارد و پرو معرفی شده بود، به‌تازگی عضو جدیدی پیدا کرده است؛ اوپو علاوه‌ بر گوشی‌های رنو 12 و رنو 12 پرو، از عضو سوم این سری با نام «اوپو رنو 12F» پرده برداشت. برای آشنایی با مشخصات این گوشی جدید، با اِروتِک همراه باشید.

اوپو رنو 12F به تراشه‌ی دایمنسیتی 6300، همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. کاربران همچنین می‌توانند فضای ذخیره‌سازی این گوشی را از طریق اسلات کارت microSD افزایش دهند. جدیدترین عضو سری رنو 12، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری ColorOS 14.0.1 اجرا می‌کند و از هوش مصنوعی اوپو (Oppo AI) برخوردار است. قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی این گوشی شامل مواردی مانند خلاصه‌سازی صداهای ضبط‌شده، خلاصه‌سازی متون و ویژگی‌های AI Writer و AI Speak اوپو می‌شود.

اوپو رنو 12F از یک صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و محافظ AGC DT-Star2 بهره می‌برد و دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. امکان استفاده از این صفحه‌نمایش حتی در صورتی که خیس شده باشد نیز وجود دارد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اوپو رنو 12F هم در حفره‌ پانچ مرکزی نمایشگر آن مشاهده می‌شود.

ماژول دوربین بزرگ و دایره‌ای‌شکل این گوشی تا حد زیادی یادآور گوشی اوپو فایند N3 است. اوپو رنو 12F حلقه‌ی نورپردازی دایره‌ای هیلو لایت (Halo Light) با طراحی مخصوص الهام‌گرفته‌شده از ساعت‌های لوکس به نام «Cosmos Ring» را در پنل پشتی به نمایش می‌گذارد. این گوشی به سه دوربین مجهز شده است؛ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی (زاویه‌ی دید ۱۱۲ درجه) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی. این دوربین‌ها می‌توانند از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مختلفی مانند AI Eraser 2.0 ،AI Smart Image Matting 2.0 و AI Studio بهره بگیرند.

از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی جدید اوپو باید به برخورداری آن از یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی، پورت USB-C، فرستنده‌ی مادون قرمز و گواهی IP64 اشاره کرد.

اوپو رنو 12F با رنگ‌بندی‌های سبز و نارنجی به بازار خواهد آمد، اما قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن در حال حاضر مشخص نیست.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *