جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا رد مجیک 9 اس پرو پلاس رکورد بنچمارک آنتوتو را شکست!

رد مجیک 9 اس پرو پلاس نوبیا رکورد بنچمارک آنتوتو را شکست!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری رد مجیک 9 اس پرو (Red Magic 9S Pro) نوبیا قرار است به‌زودی و در تاریخ ۳ جولای (۱۳ تیر) رونمایی شود. با این حال، به‌لطف نتایج گوشی نوبیا رد مجیک 9 اس پرو پلاس در بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) توانستیم قبل از معرفی رسمی با اوج قدرت این سری گیمینگ جدید آشنا شویم. این گوشی از نسخه‌ی پیشرو تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد، که در واقع از همان نوع پردازنده‌ی مرکزی اورکلاک‌شده‌ی گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ است.

پلتفرم آنتوتو اخیراً نتایج تست‌های گوشی نوبیا رد مجیک 9 اس پرو پلاس را در صفحه‌ی رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که نسخه‌ی پرو پلاس این سری جدید می‌تواند به ۲٫۴ میلیون امتیاز دست پیدا کند. دست‌یابی نوبیا رد مجیک 9S پرو پلاس به این امتیاز در تاریخ بنچمارک آنتوتو برای یک گوشی هوشمند بی‌سابقه محسوب می‌شود و این محصول موفق به شکستن رکورد قبلی در آنتوتو شده است.

نوبیا رد مجیک 9 اس پرو پلاس رکورد بنچمارک آنتوتو را شکست!

بنچمارک‌های آنتوتو بر روی پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده‌ی گرافیکی، سرعت حافظه و روان بودن تجربه‌ی کاربری تمرکز دارند. پردازنده‌ی نوبیا رد مجیک ۹ اس پرو پلاس نیز شامل یک هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۳۹ گیگاهرتز، ۳ هسته‌ی Cortex-A720 با فرکانس ۳٫۱ گیگاهرتز، ۲ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتزی و ۲ هسته‌ی Cortex-A520 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز می‌شود. واحد پردازش گرافیکی این گوشی هم Adreno 750 با فرکانس ۱ گیگاهرتز است.

پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی گوشی نوبیا رد مجیک 9S پرو پلاس، شبیه به گلکسی S24 اولترا سامسونگ هستند که چند ماه پیش در بنچمارک AnTuTu v10 موفق به کسب امتیاز کمی بیش از ۱٫۸ میلیون شده بود. با این وجود، تفاوت چشمگیر بین این دو گوشی و کسب امتیاز نزدیک به ۲٫۳۷ میلیون توسط رد مجیک 9S پرو پلاس، به مجهز بودن جدیدترین گوشی برند نوبیا به ۲۴ گیگابایت رم LPPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه‌ی UFS 4.0 برمی‌گردد. همچنین می‌توان انتظار داشت که این گوشی متمرکز بر گیمینگ، از سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ای برخوردار باشد و با کنترل دما بتواند در بازی‌های سنگین قدرت و عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد.

با این حال، باید اشاره کرد که کمپانی ZTE تاکنون نسخه‌های پرو پلاس سری رد مجیک را تنها در چین عرضه کرده است و بازارهای بین‌المللی از این مدل بی‌نصیب مانده‌اند. از طرف دیگر، می‌دانیم که گوشی نوبیا رد مجیک 9S پرو قطعاً راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *