جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر رندر، مشخصات و قیمت ریلمی C61 فورجی فاش شد

تصویر رندر، مشخصات و قیمت ریلمی C61 فورجی فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ظاهراً غیر از شیائومی، کمپانی ریلمی نیز قصد دارد یک گوشی با نام C61 به مجموعه محصولات خود اضافه کند. این دستگاه چند روز پیش برای اولین بار با شماره مدل RMX3939 بر روی کنسول گوگل پلی مشاهده شد و اکنون نیز جزییات کامل آن از جمله تصویر رندر، مشخصات و قیمت آن به بیرون درز کرده است!

بر اساس این تصویر رندر، ریلمی C61 از یک طراحی مشابه به آیفون 15 برای جزیره دوربین پشتی خود استفاده می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی مرمری یا سبز سافاری در هند در دسترس خواهد بود، در حالیکه بازارهای بین‌المللی انتخابی بین سبز تیره و مشکی تیره خواهند داشت که البته می‌تواند رنگ‌هایی مشابه با نام‌هایی متفاوت باشند.

تصویر رندر، مشخصات و قیمت ریلمی C61 فورجی فاش شد

انتظار می‌رود ریلمی C61 یک صفحه نمایش +HD با رزولوشن 1600 در 700 پیکسلی با تراکم پیکسلی 320 DPI داشته باشد. احتمالاً چیپست این دستگاه نیز یک UNISOC اسپیدتروم T612 4G است که اندروید 14 را اجرا می‌کند. این تراشه با یک رم 4 یا 6 گیگابایتی جفت شده و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ سریع 45 واتی اشاره کرد. در قاب پشتی این گوشی نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی وجود دارد.

ویژگی‌های دیگر این گوشی عبارتند از: گواهینامه IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب، لمس هوشمند حساس به باران، گواهی Realme Lab High dependency. ظاهراً ریلمی C61 دارای یک دکمه پویا (داینامیک) قابل برنامه‌ریزی و پشتیبانی از ژست‌های حرکتی هوایی نیز خواهد بود.

طبق گفته این منبع، ریلمی C61 در چند روز آینده با قیمت 130 یورو در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *