جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازه زمانی رونمایی از گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و آنر مجیک V3 فاش شد

بازه زمانی رونمایی از گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و آنر مجیک V3 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این رزوها دو کمپانی «شیائومی» و «آنر» بر روی توسعه اولین گوشی‌های تاشو عمودی (صدفی) تمرکز دارند. در حالیکه کمی پیش‌تر آنر از برگزاری مراسم رونمایی از گوشی تاشو مجیک V فلیپ در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) خبر داده بود، اما شیائومی تاکنون هیچگونه جزئیات رسمی در رابطه با بازه زمانی احتمالی برای رونمایی از جدیدترین گوشی تاشو خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است. با این حال، فعالیت‌های این دو کمپانی در عرصه گوشی‌های تاشو تنها به این دو دستگاه محدود نشده و هر دو بر روی توسعه نسل بعدی از گوشی‌های تاشو افقی (به سبک کتابی) خود، یعنی شیائومی میکس فولد 4 و آنر مجیک V3، نیز تمرکز دارند.

همچنین حساب کاربری اسمارت پیکاچو (Smart Pikachu/ افشاگر تکنولوژی) به‌تازگی برخی از مشخصات کلیدی و تاریخ احتمالی رونمایی از این دو دستگاه را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

به گفته اسمارت پیکاچو شیائومی میکس فولد 4 با طراحی فوق‌العاده باریک خود به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو به بازار عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به گزارشات اخیر پیش‌بینی می‌شود این گوشی تاشو در قاب پشتی خود از تنظیمات دوربین چهارگانه متشکل از «سنسور اصلی 1/1.55 ​​اینچی با وضوح 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، سنسور تله‌فوتو آمنی‌ویژن OV60A با ابعاد 1/2.8 اینچی با وضوح 10 مگاپیکسلی و پشتیبانی از زوم 2 برابری و زوم اپتیکال 5 برابری و یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 12 مگاپیکسلی» بهره ببرد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود این دستگاه با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به عنوان اولین گوشی تاشو شیائومی با پشتیبانی از رتبه IPXX، در برابر پاشش «آب، گرد و غبار» مقاوم باشد.

بازه زمانی رونمایی از گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و آنر مجیک V3 فاش شد
ماژول‌های دوربین شیائومی میکس فولد 3

در حالیکه تاکنون جزئیات محدودی در رابطه با مشخصات کلیدی آنر مجیک V3 منتشر شده، اسمارت پیکاچو ادعا می‌کند این دستگاه به یک باتری با ظرفیت بیشتر از 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

در نهایت به گفته این افشاگر، گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و آنر مجیک V3 به چیپست «اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام» مجهز خواهند بود و در ماه جولای (نیمه دوم تیر تا نیمه اول مرداد) معرفی خواهند شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *