جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیفون 16 پرو و پرو مکس احتمالاً باریک‌ترین حاشیه نمایشگر در میان گوشی‌ها را دارند!

آیفون 16 پرو و پرو مکس احتمالاً باریک‌ترین حاشیه نمایشگر در میان گوشی‌ها را دارند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق ادعاهای جدید دو افشاگر مطرح چینی، به نظر می‌رسد آیفون 16 پرو اپل باریک‌ترین حاشیه‌ی نمایشگر در میان تمامی گوشی‌ها را داشته باشد. یکی از این افشاگران حتی اندازه‌ی دقیق این حاشیه‌ها را نیز مشخص کرده و مدعی شده است که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به‌ترتیب دارای حاشیه‌های ۱٫۲ میلی‌متری و ۱٫۱۵ میلی‌متری خواهند بود.

برای مقایسه با نسل فعلی آیفون‌های اپل باید یادآور شد که آیفون 15 پرو از حاشیه‌ی نمایشگر ۱٫۷۱ میلی‌متری بهره می‌برد. از این رو، اگرچه در نگاه اول با اختلاف چندان زیادی روبه‌رو نیستیم، اما تفاوت حاشیه‌های نمایشگر هر دو دستگاه هنگامی که در کنار یکدیگر مقایسه شوند، بسیار واضح به چشم خواهد آمد.

در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، آیفون 16 پرو و پرو مکس در این زمینه از سری گلکسی S24 و تمامی دستگاه‌هایی که تا به حال راهی بازار شده‌اند پیشی می‌گیرد و قدم بزرگی را در مسیر تحقق رویای گوشی‌های «بدون حاشیه» برمی‌دارد!

بر اساس گزارشات اخیر، می‌توان انتظار داشت آیفون ۱۶ پرو به همان لنز چهارمنشوری (تتراپریسم) با زوم اپتیکال ۵ برابری به‌کاررفته در آیفون ۱۵ پرو مکس مجهز شود، در حالیکه آیفون ۱۶ پرو مکس از دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی جدید و باتری بهتری برخوردار خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *