جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
مشخصات و تصاویر گوشی HMD Pulse فاش شد

مشخصات و تصاویر گوشی HMD Pulse فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی HMD Global همچنان به عرضه‌ی گوشی‌های جدید با برند نوکیا ادامه می‌دهد، با این حال این شرکت قصد دارد علاوه بر نوکیا از برند خود نیز در دستگاه‌های بعدی استفاده کند. یکی از این نوع دستگاه‌ها «HMD Pulse» نام خواهد داشت که اولین تصاویر و مشخصات آن اخیراً به‌تازگی فاش شده است.

این‌طور که شایعات اطلاع داده‌اند، گوشی HMD Pulse از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و حاشیه‌های باریک بهره خواهد برد. یکی از گزارشات قبلی نیز به برخورداری این گوشی از تراشه‌ی Unisoc T606 با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اشاره کرده بود.

با توجه به آن‌چه که به‌تازگی افشا شده است، این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با قابلیت‌‎های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی که این روزها بسیار محبوب هستند) و یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این‌طور که به نظر می‌رسد، شرکت HMD از مدل‌های پلاس و پرو این گوشی (+HMD Pulse و HMD Pulse Pro) نیز رونمایی خواهد کرد.

همان‌طور که در تصاویر فاش‌شده از HMD Pulse پیداست، این گوشی در رنگ‌بندی‌های آبی، مشکی و صورتی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. طراحی گوشی جدید HMD شباهت زیادی به سایر گوشی‌های برند نوکیا دارد و تا حد زیادی یادآور گوشی نوکیا C32 است.

احتمالاً برای رونمایی رسمی از سری پالس باید تا ماه ژوئیه (حوالی تیر و مرداد) امسال صبر کنیم، اما گمانه‌زنی‌های پیرامون این مدل جدید به احتمال عرضه‌ی زودهنگام آن در کشور هند اشاره کرده‌اند. این برند ظاهراً قصد رونمایی از گوشی دیگری با نام لجند (Legend) را نیز دارد که در سه مدل استاندارد، پلاس و پرو روانه‌ی بازار می‌شود. با توجه به نقشه‌راه HMD، این کمپانی در ژوئیه از هر دو سری مذکور پرده برمی‌دارد و یک گوشی با برند باربی را نیز معرفی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *