Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میان‌رده شیائومی Civi 4 گواهینامه 3C را دریافت کرد

گوشی میان رده شیائومی Civi 4 گواهینامه 3C را دریافت کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی پیش یک گوشی هوشمند جدید از کمپانی شیائومی با شماره مدل “24053PY09C” موفق به اخذ گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) شد. در حالیکه تاکنون کمپانی شیائومی جزئیات بیشتری از جمله “نام” این دستگاه را فاش نکرده است، به باور برخی از صاحب‌نظران، این شماره مدل متعلق به گوشی میان‌رده شیائومی سیوی 4 (Civi 4) است. اکنون این دستگاه بر روی پایگاه گواهینامه 3C نیز رؤیت شده است اما این گواهینامه نیز تنها اطلاعاتی محدودی در رابطه با پشتیبانی این دستگاه از “سرعت شارژ 67 واتی” را در اختیار ما قرار می‌دهد.

گوشی میان‌رده شیائومی Civi 4 گواهینامه 3C را دریافت کرد

علاوه بر این، یک گوشی دیگر از کمپانی شیائومی با شماره مدل ” 24053PY09I” که مشابه با شماره مدل احتمالی شیائومی Civi 4 است، بر روی پایگاه داده BIS (اداره استانداردهای هند) قرار داده شده است. از این رو احتمال می‌رود شیائومی یک نسخه ری‌برند شده از شیائومی Civi 4 را برای بازار هند در نظر داشته باشد.

از آنجایی که کمپانی شیائومی پیش‌تر یک نسخه بهینه‌سازی از شیائومی Civi 2 را با نام ری‌برند شده شیائومی 13 لایت (Xiaomi 13 Lite) در سطح بین‌المللی عرضه کرد، انتظار می‌رود نسخه بهینه‌سازی یا ری‌برند شده شیائومی Civi 4 تحت عنوان “شیائومی 14 لایت” به بازار عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی 12T پرو در کنسول گوگل پلی رویت شد

با استناد به گزارشات منتشرشده شیائومی Civi 4 از طراحی بدنه مشابه با گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی، یعنی “قاب کناری فلزی” و “قاب پشتی شیشه‌ای”، بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش تخت با رزولوشن 1.5K که مشابه با سری شیائومی 14 با یک شیشه میکرو خمیده 2.7D پوشانده شده است، خواهد بود.

علاوه بر این، با استناد به شایعات مطرح‌شده، دوربین‌های شیائومی سی وی 4 به سنسورهای 50 مگاپیکسلی با نام تجاری لایکا مجهز خواهند بود. در صورت صحت این شایعات، این نخستین باری است که یک گوشی به غیر از گوشی‌های سری “شیائومی” از دوربین‌های دارای نام تجاری لایکا بهره می‌برد.

از منظر سخت‌افزارهای تعبیه‌شده بر روی شیائومی سی وی 4 شایعاتی مبنی بر قصد شیائومی برای تجهیز این دستگاه به تراشه میان‌رده آتی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 که احتمالاً فردا در کنار تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 رونمایی شود، به گوش می‌رسد. همچنین به ادعای برخی از افشاگران، شیائومی Civi 4 به یک باتری بزرگ (با ظرفیتی بیش‌تر از 5000 میلی‌آمپر ساعتی) مجهز بوده و از شارژ سریع سیمی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>