جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ناتینگ فون (2a) در بنچمارک آنتوتو 10 فهرست شد

ناتینگ فون (2a) در بنچمارک آنتوتو 10 فهرست شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه تا رونمایی رسمی از ناتینگ فون (2a) زمان زیادی باقی نمانده، نتایج عملکرد و امتیازات به‌دست‌آمده توسط این دستگاه در بنچمارک آنتوتو 10 (AnTuTu 10) به بیرون درز کرد. بر اساس اطلاعات فاش‌شده این دستگاه میان‌رده که به تراشه دایمنسیتی 7200 کمپانی مدیاتک مجهز می‌باشد، در بخش “عملکرد ترکیبی” به مجموع امتیاز چشمگیر “738,164” دست یافته است. جزئیات نتایج به‌دست‌آمده در هر بخش به شرح زیر است:

  • نتایج مرتبط با عملکرد پردازنده (CPU): 236,788 امتیاز
  • نتایج مرتبط با عملکرد واحد پردازش گرافیک (GPU): 180,516 امتیاز
  • نتایج مرتبط با عملکرد حافظه: 137,288 امتیاز
  • نتایج مرتبط با تجربه کاربری (UX): 183,572 امتیاز

علاوه بر این، گوشی‌های “ردمی نوت 13 پرو پلاس” مجهز به تراشه مشابه با تراشه تعبیه‌شده بر روی ناتینگ فون (2a) در وسط و “وان پلاس نورد CE 3” در سمت راست این تصویر فاش‌شده، رؤیت می‌شوند. با مشاهده دقیق‌تر امتیازات کسب‌شده توسط این دو دستگاه، به نظر می‌رسد هر دو دستگاه (از حیث عملکرد در بنچمارک آنتوتو 10) با اختلاف بسیار زیادی در سطح پایین‌تری از گوشی میان‌رده ناتینگ فون (2a) قرار می‌گیرند.

با این حال از آنجایی که تست‌های بنچمارک‌های معتبری نظیر آنتوتو بر روی یک “مدل غیر نهایی‌شده” از گوشی انجام می‌شوند، نمی‌توان این نتایج را با قطعیت بسیار زیادی مورد بررسی قرار داد و لازم است تا احتمال “عدم هم‌خوانی” عملکرد واقعی دستگاه‌های عرضه‌شده به بازار با امتیازات منتشرشده توسط بنچمارک‌ها را نیز در نظر گرفت. در بخش زیر، می‌توانید تصاویر زنده‌ای از ناتینگ فون (2a) را مشاهده نمایید:

بر اساس به روزترین مشخصات فاش شده از ناتینگ فون (2a)، این دستگاه به “صفحه نمایش آمولد 6.7 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی ، تراشه دایمنسیتی 7200 کمپانی مدیاتک” مجهز بوده و در نسخه‌های متنوع دارای “رم 8/12 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی 128/256 گیگابایتی” به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، با استناد به شایعات منتشرشده دوربین اصلی این گوشی هوشمند به سنسور ایزوسل S5KGN9 با وضوح 50 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض (اولترا واید) آن به سنسور ایزوسل JN1 با وضوح 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود ناتینگ فون (2a) از شارژ سریع با سرعت 45 واتی پشتیبانی کرده و از طریق رابط کاربری Nothing OS 2.5  (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

با استناد به شایعات منتشرشده، نسخه پایه (رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی) این دستگاه با برچسب قیمت 349 یورویی و نسخه مجهز به “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” آن با قیمت 399 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *