Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌های تاشو

ظاهراً اوپو و ویوو کار بر روی دستگاه‌های تاشو را کنار گذاشته‌اند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بر اساس شایعه‌ای که اخیراً منتشر شده است، دو شرکت اوپو و ویوو ممکن است کار بر روی گوشی‌های تاشو را کنار بگذارند. این موضوع احتمالاً شامل وان پلاس نیز می‌شود، زیرا گوشی تاشو وان پلاس اوپن اساساً نسخه بین‌المللی اوپو فایند N3 است. برای اطلاع از دلیل و عواقب این تصمیم عجیب با اِروتِک همراه باشید.

ظاهراً دلیل پشت این تصمیم کاهش قابل توجه سهم گوشی‌های تاشو آنها در بازار طی سال گذشته است. با این حال خروج ناگهانی آنها از صحنه باعث می‌شود سامسونگ و هواوی بی‌رقیب شده و به پیشتازان مطلق این صنعت تبدیل شوند!

اوپو Find N3

همچنین گفته می‌شود هواوی قرار است یک دستگاه هوشمند 10 اینچی “دو یا سه تاشو (تری‌فولد)” عرضه کند که بازار تبلت‌ها را هدف قرار خواهد داد. هنوز معلوم نیست که این محصول با چه نامی عرضه می‌شود و یا دقیقاً چه شکلی دارد اما ظاهرا قبل از پایان ماه ژوئن میلادی مصادف با 10 تیر، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

در همین حال، به نظر می‌رسد سامسونگ توسعه یک نمایشگر رول‌شونده را تکمیل کرده چراکه انتظارات بازار برای عرضه یک گوشی هوشمند قابل رول‌شدن در حال افزایش است، بنابراین ممکن است در آینده این کار را انجام دهد. سامسونگ همچنین می‌تواند مانند هواوی از طراحی تری‌فولد استفاده کند.

همچنین مطالعه کنید
قیمت تبلت های سری گلکسی تب S9 در اروپا مشخص شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>