Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر زنده اوپو فایند X7 پرو با تنظیمات عجیب دوربین آن فاش شد

تصاویر زنده اوپو فایند X7 پرو با تنظیمات عجیب دوربین آن فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته، کمپانی اوپو از قصد خود برای تعبیه سیستم جدید دوربین هاسلبلاد هایپرتون (Hasselblad HyperTone) در گوشی‌های سری فایند X7 خبر داد. اکنون حساب کاربری “Novice evaluation” در پیام‌رسان ویبو تصاویر زنده‌ای از گوشی اوپو فایند X7 پرو را منتشر کرده است. بر اساس این تصاویر در قاب پشتی این دستگاه یک جزیره دوربین 8 ضلعی با 4 سنسور دوربین (شامل 2 ماژول پریسکوپی) به چشم می‌خورد.

با استناد به شایعات پیشین، دوربین اصلی این گوشی احتمالاً به سنسور 1 اینچی LYT-900 سونی مجهز خواهد شد. گمانه‌زنی‌ها نیز حاکی از آنند که شیائومی و ویوو نیز قصد دارند از این سنسور در گوشی‌های شیائومی 14 اولترا و ویوو X100 پرو پلاس بهره ببرند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با جزئیات دوربین اوپو فایند X7 پرو منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود سه سنسور باقی‌مانده “یک لنز فوق‌عریض (اولترا واید)، یک لنز پریسکوپ کوچک و یک سنسور با زوم اپتیکال قوی‌تر” را در بر بگیرند. نکته جالب توجه در این تصاویر، عدم تعبیه ماژول فلاش LED در جزیره دوربین 8 ضلعی و تعبیه جداگانه آن در گوشه سمت چپ قسمت بالای این دستگاه است!

دومین تصویر افشاء شده، جزئیاتی از صفحه نمایش اوپو فایند X7 پرو را در اختیار ما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش که احتمالاً از نوع LTPO امولد خواهد بود، یک حفره پانچ (محل تعبیه دوربین سلفی) را در قسمت بالایی و یک اسکنر اثر انگشت (پنهان در لایه زیرین صفحه نمایش) را در قسمت پایینی خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
موتورولا موتو G53s 5G در کنسول گوگل پلی فهرست شد

با استناد به شایعات پیشین، نسخه وانیلی اوپو فایند X7 به تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 مدیاتک و نسخه پرو به تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهند شد. لازم به ذکر است، هر دو نسخه از ارتباطات ماهواره‌ای (تایید شده توسط اوپو) رم حداکثر 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی حداکثر 1 ترابایتی پشتیبانی خواهند کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>