جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 رترو رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 Retro رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو، سابقه‌ای پربار و قابل توجه دارد. اکنون نیز این شرکت تصمیم گرفته است با معرفی نسخه محدود گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 Retro به یکی از تاثیرگذار‌ترین گوشی‌های دو دهه اخیر خود، یعنی E700، ادای احترام کند.

برای مشاهده مشخصات گلکسی زد فلیپ 5، می‌توانید از این لینک استفاده نمایید.

سامسونگ در طراحی گلکسی زد فلیپ 5 Retro از پالت رنگی نمادین گوشی E700، یعنی آبی نیلی و نقره‌ای، بهره گرفته است. علاوه بر این، این کمپانی با ایجاد برخی از تغییرات نوستالوژیک در رابط کاربری گرافیکی پیکسلی و به نمایش درآوردن انیمیشنی از یک منظره شهری روی صفحه نمایش خارجی Flex این گوشی، تلاش کرده است تا خاطرات E700 را برای کاربران قدیمی خود زنده نگه دارد!

این گوشی تاشو در جعبه‌ای شیک با لوگوهایی از “زد فلیپ 5” و “E700” به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. علاوه بر این، چندین کارت Flipsuit با برچسب‌هایی از لوگوهای مختلف سامسونگ در طی زمان‌های گذشته و یک کارت با تصویری از گوشی سامسونگ E700 که شماره سریالی منحصر به فرد روی آن حکاکی شده است، نیز در جعبه این گوشی قرار داده شده‌اند.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 Retro از فردا (10 آبان/1 نوامبر) در کره جنوبی و از یازدهم آبان در کشور‌های “انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا و استرالیا” تنها از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ در معرض فروش قرار خواهند گرفت. متاسفانه، تا‌کنون جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت این دستگاه ارائه نشده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *