Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی اینفینیکس Zero 30 4G با تراشه هلیو G99 عرضه شد

گوشی اینفینیکس Zero 30 4G با تراشه هلیو G99 مدیاتک معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته کمپانی اینفینیکس از گوشی Zero 30 5G خود رونمایی کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که خانواده Zero 30 با عضو جدید خود آشنا می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول پایین رده اینفینیکس با اِروتِک همراه باشید.

اینفینیکس Zero 30 4G به تراشو هلیو G99 کمپانی مدیاتک مجهز شده و با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود، سرعت شارژ کندتری (45 واتی) را نسبت به عضو دیگر خانواده (یعنی Zero 30 5G با پشتیبانی از سرعت شارژ 68 واتی) در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود سرعت شارژ پایین‌تر، اما نسخه 4G در استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP54)، از رتبه بالاتری نسبت به ورژن 5G (رتبه IP53) برخوردار است.

این گوشی از یک “صفحه نمایش خمیده آمولد 6.78 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده در داخل حفره پانچ این دستگاه نیز به چشم می‌خورد. این دوربین قادر است ویدیو‌هایی با حداکثر کیفیت 2K را ضبط و ذخیره نماید.

در قاب پشتی اینفینیکس Zero 30 4G یک جزیره دوربین مستطیلی شکل در بر دارنده “سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی HM6 ایزوسل 1/1.67 اینچی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و 2 سنسور کمکی دیگر” نیز به چشم می‌خورد.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر جدید گوشی تاشو اوپو فایند N3 به بیرون درز کرد

گوشی Infinix Zero 30 فورجی

این دستگاه تنها با یک پیکربندی “رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این گوشی، عملکرد خود را بر مبنای سیستم عامل اندروید 13 ارائه می‌دهد.

گوشی Infinix Zero 30 فورجی

اینفینیکس Zero 30 4G در گزینه‌های رنگی “طلایی روشن (Sunset Gold)، سبز-آبی (Misty Green) و سفید مرمری (Pearly White با قاب پشتی طرح‌دار) و با قیمت 182 دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>