جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در پایگاه گیک‌بنچ رؤیت شدند

گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در پایگاه گیک‌بنچ رؤیت شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی قصد دارد تا در اواخر هفته جاری، از گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو به صورت رسمی رونمایی کند. اکنون نیز هر دو نسخه استاندارد (وانیلی) و پرو سری شیائومی 14 در پایگاه گیک‌بنچ رؤیت شده‌اند. با استناد به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که حداقل یکی از تریم‌های هر دو گوشی، از گزینه رم 16 گیگابایتی بهره خواهند برد. علاوه بر این، هر دو گوشی همراه با سیستم عامل HyperOS (مبتنی بر اندروید 14) از پیش نصب شده، به دست کاربران می‌رسند.

گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو در پایگاه گیک‌بنچ رؤیت شدند

لازم به ذکر است که نسخه استاندارد سری شیائومی 14 با استفاده از بنچمارک گیک‌بنچ 5 و گوشی شیائومی 14 پرو با استفاده از بنچمارک گیک‌بنچ 6 مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته‌اند. از آنجایی که دو بنچمارک، تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند، مقایسه مستقیم میان دو گوشی بر اساس نتایج کسب شده، دقت بسیار بالایی را به همراه نخواهد داشت. با این حال، امکان مقایسه عملکرد هر دو گوشی با گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و ارزیابی بهبود عملکرد در آن‌ها، وجود دارد.

در نتایج کسب شده، به نظر می‌رسد که در مقایسه با گوشی شیائومی 13، عملکرد شیائومی 14 در تست‌های چند هسته‌ای حدود 20 درصد و در تست‌های تک هسته‌ای حدود 5 درصد ارتقاء و بهبود یافته است. از سوی دیگر، شیائومی 14 پرو، نسبت به شیائومی 13 پرو، افزایش سرعت 20 درصدی را با خود به همراه خواهد داشت.

در نتایج گیک‌بنچ، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 دارای “1 هسته Cortex-X4 با سرعت 3.30 گیگاهرتزی، 3 هسته Cortex-A720 با سرعت 3.15 گیگاهرتزی، 2 هسته Cortex-A720 با سرعت 2.96 گیگاهرتزی و 2 هسته Cortex-A520 با سرعت 2.7 گیگاهرتزی” را به نمایش می‌گذارد. با این حال شایعاتی مبنی بر تجمیع پردازنده‌های Cortex-A720 در یک خوشه بزرگ 5 هسته‌ای به گوش می‌رسد.

در نهایت، به نظر می‌رسد که با اتمام نشست امروز اسنپدراگون/Snapdragon Summit جزئیات نهایی این پردازنده را در اختیار خواهیم داشت. برای اطلاع از آخرین اخبار روز دنیای تکنولوژی با اِروتِک همراه بمانید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *