جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

ردمی نوت 13 پرو پلاس معرفی شد؛ میان‌رده‌ای در کلاس پرچمداران!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری مورد انتظار ردمی نوت 13 سرانجام توسط کمپانی شیائومی رونمایی شد. در مراسمی رسمی که روز گذشته برگزار شد، شیائومی سه محصول مختلف از این سری را به نمایش گذاشت. با اینکه هر سه محصول دارای مشخصات مطلوبی هستند اما اکثر توجه‌ها به گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس جلب شده است. برای آشنایی با این محصول جذاب شیائومی با اِروتِک همراه باشید.

این محصول قوی‌ترین نسخه در این سری به حساب می‌آید و با مشخصاتی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار عرضه می‌شود. به بیانی دیگر، گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس از پردازنده‌ی بالاتر از میان‌رده، نمایشگر برتر و حسگر دوربین رده‌بالای سامسونگ بهره می‌برد و اگر این‌ها هم کافی نبود، با کیفیت ساخت بسیار بالا و یک باتری فست‌شارژ قابل اعتماد در این محصول مواجه هستیم. تمامی این موارد از ردمی نوت 13 پرو پلاس یک محصول مقرون‌به‌صرفه در میان گوشی‌های میان‌رده می‌سازد.

برجسته‌ترین ویژگی‌های ردمی نوت 13 پرو پلاس

شیائومی با ردمی نوت 13 پرو پلاس در زمینه‌های مختلفی سربلند بیرون آمده است اما موارد زیر از برجسته‌ترین قابلیت‌های این محصول جدید به شمار می‌روند:

نمایشگر

در جلوی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس با یک نمایشگر قابل‌توجه روبه‌رو هستیم که از پنلی با رزولوشن 1.5K استفاده می‌کند. به این معنا که محصول جدید شیائومی توانایی ارائه‌ی تصاویر پرجزئیات و باکیفیت بالا را دارد. چیزی که به اهمیت این مورد می‌افزاید اما فناوری محافظت چشم در برابر روشنایی بالاست که احتمال خستگی چشمان کاربران هنگام کار با ردمی نوت 13 پرو پلاس را کاهش می‌دهد.

مورد به خصوص دیگری که درباره‌ی نمایشگر ردمی نوت 13 پرو پلاس به چشم می‌خورد استفاده از پنل جدید Huaxing C7 است که روشنایی بالایی را بدون مصرف زیاد انرژی تامین می‌کند. به بیان دقیق‌تر، نقطه اوج روشنایی این نمایشگر 1800 نیت است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی بتوانید در محیط‌های بیرونی و خارج از فضای بسته نیز همه‌چیز را به وضوح ببیند.

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

علاوه بر این، نمایشگر ردمی نوت 13 پرو پلاس دارای گواهی TÜV Rheinland و کاهش نور 1920 هرتزی به روش مدولاسیون عرض پالس (PWM) است.
خارج از این موارد اما در مورد نمایشگر محصول جدید شیائومی باید ذکر کرد که شاهد حاشیه‌ی نازک 2.27 میلی‌متری هستیم و جلوی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس نیز به شکلی صاف طراحی شده است. ویژگی‌هایی که به شما اجازه می‌دهند تا به آسانی هرچه تمام‌تر در محتوایی که می‌بینید غرق شوید.

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

کیفیت بدنه‌ی ارتقا یافته‌ی ردمی نوت 13 پرو پلاس

با اینکه ردمی نوت 13 پرو پلاس محصول میان‌رده‌ای به حساب می‌آید اما بدنه‌ی باکیفیتی را در آن مشاهده می‌کنیم که پا‌به‌پای گوشی‌های پرچم‌دار قدم برمی‌دارد. برای شروع باید گفت این گوشی با گواهی IP68 عرضه شده است که به‌طور خلاصه به مقاومت بالای ردمی نوت 13 پرو پلاس مقابل آب و گردوغبار اشاره دارد. شیائومی همچنین تایید کرده که محصول جدیدش دارای 19 قطعه‌ی ساختاری ضدآب است.

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس
افزون بر این موضوع، قاب و بدنه‌ی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس می‌توانند از پس تمامی فشارهای احتمالی روزانه برآیند. این کمپانی محصول جدیدش را با 56 آزمون مقاومت پرچم‌دار مختلف آزموده است و ردمی نوت 13 پرو پلاس توانسته تک‌تک این آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد. در ادامه هم محصول جدید شرکت شیائومی از پس فشار 4 سناریوی شدید برآمده و 10 آزمون بررسی نشتی هوا را پاس کرده است.

دوربینی در حد گوشی‌های پرچم‌دار

خارج از نمایشگر و بدنه‌ی قدرتمند گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس، محصول جدید شیائومی از سنسور قدرتمند HP3 سامسونگ هم بهره می‌برد. این دوربین پشتی 200 مگاپیکسلی، در ثبت تصاویر استثنایی‌ مختلف بسیار توانمند است، حتی اگر عکس‌برداری در شرایط و وضعیت‌های نه‌چندان ایده‌آل اتفاق افتاده باشد.

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس
دهانه‌ی بزرگ این حسگر باعث شده تا ردمی نوت 13 پرو پلاس بتواند نور بیشتری را در عکس‌‎هایی که با این گوشی می‌گیرید ثبت کند، موردی که در راستای افزایش کیفیت تصاویری است که شب‌ها ثبت می‌شوند. علاوه بر این، حسگر HP3 این گوشی به سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز شده که به کمک آن خیلی راحت و بی‌دردسر، عکس‌ها و ویدیوهای ثابت و بدون لرزش ثبت خواهند شد.

جز این مورد هم باید به دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس و دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی که در پشت این محصول قرار گرفته اشاره کرد. شیائومی همچنین از فناوری هوشمند پردازش تصاویری استفاده کرده که به بهبود کیفیت عکس‌های شما کمک چشم‌گیری خواهد نمود.

پردازنده، رم و حافظه‌ی داخلی

در قلب ردمی نوت 13 پرو پلاس، پردازنده‌ی دایمنسیتی 7200 اولترا مدیاتک جای گرفته است و این تراشه‌ی بالاتر از میان‌رده‌ی کمپانی مدیاتک، عملکرد نزدیکی نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار دیگر بازار ارائه می‌کند. اگر به دنبال جزئیات بیشتری هم هستید، مدیاتک برای طراحی پردازنده‌ی دایمنسیتی 7200 اولترا از پروسه‌ی ساخت 4 نانومتری مخصوص تراشه‌های پرچمدار استفاده کرده که تراشه‌های سریع و باکیفیتی را تحویل می‌دهد.

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

این تراشه در بنچ‌مارک آنتوتو امتیاز 803,381 را ثبت نموده که حاکی از عملکرد برتر و توانایی بالای پردازنده‌ی دایمنسیتی 7200 اولترا در اجرا و مدیریت روان وظایف مختلف است. افزون بر این موضوع، ردمی نوت 13 پرو پلاس از یک سیستم حرارتی مربعی 4000 میلی‌متری استفاده می‌کند که در کنار محفظه‌ی جذب حرارت این محصول، احتمال داغ شدن ردمی نوت 13 پرو پلاس هنگام استفاده‌ی شدید از آن را پایین آورده است.

برای یک محصول میان‌رده، گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس شامل پیکربندی حافظه‌ای در حد گوشی‌های پرچم‌دار است و یکی از نسخه‌های آن با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار می‌آید. مورد حائز اهمیت در این بخش اما استاندارد پیش‌رویی است که رم LPDDR5 و حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 این گوشی برای ارتقای عملکرد در اختیار دارد.

عملکرد قابل اعتماد باتری ردمی نوت 13 پرو پلاس

ردمی نوت 13 پرو پلاس با باتری 5 هزار میلی‌آمپری بزرگی عرضه شده است که به گفته‌ی شیائومی تنها با یک بار شارژ کردن، توانایی پشتیبانی از 1.26 روز کاربرد مداوم را دارد. با توان 120 واتی این گوشی جهت فست‌شارژ، حتی در 0 درصد هم نیازی به نگرانی درمورد باتری این گوشی نخواهید داشت.

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

قیمت و در دسترس بودن

در حال حاضر، تمامی محصولات سری ردمی نوت 13 در بازار چین قابل دسترسی است. قیمت پایه‌ی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس هم 273 دلار برچسب خورده اما اگر دنبال محصول قوی‌تر آن می‌گردید باید سراغ نسخه‌ی 314 دلاری ردمی نوت 13 پرو پلاس بروید.

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

با این وجود، گوشی‌های قبلی سری نوت ردمی کمی پس از انتشار در بازار چین، به شکل جهانی نیز عرضه شدند و باید انتظار تکرار چنین اتفاقی را برای سری ردمی نوت 13 نیز داشته باشیم.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *