Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ و زمان عرضه جدیدترین گوشی آنر

آیا گوشی آنر 100 پرو در ماه آینده رونمایی خواهد شد؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌های سری 90 آنر در ابتدا برای کشور چین رونمایی شدند، اما با گذشت زمان به بازار‌های بین‌المللی نیز راه یافتند. اکنون نیز به نظر می‌رسد که برند آنر قصد دارد تا از گوشی آنر 100 پرو به عنوان یک گوشی دنباله‌رو مسیر گوشی‌های سری 90 خود رونمایی کند. با استناد به افشاگری‌های اکانت دیجیتال چت استیشن، پیش‌بینی می‌شود که در ماه آینده، گوشی آنر 100 پرو همراه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به بازار عرضه شود.

تاریخ و زمان عرضه جدیدترین گوشی آنر

این گوشی از “صفحه نمایش آمولد با وضوح 2700 در 1224 پیکسلی، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی و قابلیت تنظیم/کاهش نور 3840 هرتزی با استفاده از مدولاسیون پهنای باند (PWM) بهره می‌برد. علاوه بر این، شایعاتی در رابطه با وجود یک دوربین سلفی باکیفیت در حفره پانچ مرکزی گوشی آنر 100 پرو به گوش می‌رسد.

اگرچه در حال حاضر، جزئیات بیشتری در رابطه با دوربین سلفی این گوشی در دسترس نمی‌باشد، اما با توجه به کیفیت 50 مگاپیکسلی دوربین سلفی گوشی آنر 90 پرو (که به صورت انحصاری، تنها در کشور چین به عرضه رسید) پیش‌بینی می‌شود که دوربین گوشی آنر 100 پرو نسبت به گوشی نسل پیشین کمی ارتقاء یابد و تجربه جالبی را در ثبت تصاویر سلفی، برای کاربران خود به ارمغان آورد.

همچنین مطالعه کنید
جزئیات سنسورهای دوربین سونی اکسپریا پرو آینده به بیرون درز کرد

تاریخ و زمان عرضه جدیدترین گوشی آنر

متاسفانه، تاکنون، اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی‌های سری 100 آنر در دسترس نمی‌باشد. برای اطلاع از جزئیات آخرین اخبار با ما در اِروتِک همراه باشید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>