Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر جدید موتورولا موتو اج (2022) همراه با تایید مشخصات شایعه‌شده منتشر شد

تصاویر رندر جدید موتورولا موتو اج (2022) همراه با تایید مشخصات شایعه‌شده، منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند ماه پیش اکانت توییتری OnLeaks، رندرهایی از موتورولا موتو اج (2022) با نام رمز “+Dubai” که دنباله‌ای برای اج (2021) است را به اشتراک گذاشت. اکنون این افشاگر، تصاویر رسمی جدیدتری را منتشر کرده که طراحی نهایی آن را بهتر نشان می‌دهند (اگرچه تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست). در کنار این تصاویر، برخی از مشخصات شایعه‌شده این گوشی نیز تایید شده است.

ظاهراً این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی P-OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 144 هرتزی است و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در جلوی آن وجود خواهد داشت.

همانطور که در رندرها قابل مشاهده است، دوربین سه‌گانه در پشت شامل یک ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. متاسفانه ماژول تله فوتو گوشی اج اصلی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اج (2021)، در این نسخه حذف شده‌اند.

ظاهراً موتو اج (2022) به جای تراشه سری 7 اسنپدراگون مانند نسخه‌های قبلی، از تراشه MT6879 مدیاتک استفاده خواهد کرد. این خبر هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که این چیپست دارای یک CPU هشت هسته‌ای (دو هسته Cortex-A78 و شش هسته A55) و یک پردازنده گرافیکی Mali-G79 است. این پردازنده با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. باتری این محصول نیز 6000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که هنوز سرعت شارژ سریع آن مشخص نشده است.

مدل‌های وانیلی (استاندارد) گوشی‌های سری اج موتورولا، عمولاً میان‌رده‌هایی با قیمت مناسب هستند و قاعدتاً نسخه‌های اج 30، 30 پرو و 30 Fusion، چیپست‌های قدرتمندتر و/یا دوربین‌های بهتری را ارائه می‌دهند. پرچمداری این سری نیز با گوشی‌های موتو اج X30 پرو/اج 30 اولترا خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
تا چه زمانی می‌توان از یک گوشی اندرویدی استفاده کرد؟

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>