جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قیمت و تصویر زنده گوشی اوپو K11 به بیرون درز کرد

قیمت و تصویر زنده گوشی اوپو K11 به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حال حاضر، زمزمه‌هایی از رونمایی قریب‌الوقوع گوشی اوپو K11 به گوش می‌رسد و در آخر هفته گذشته، اخبار مربوط به عرضه این گوشی در چندین رسانه، پوشش داده شد. اگر‌چه، یکی از گوشی‌های اوپو با کد PJC110 و مشخصات فنی اولیه نظیر بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون 782G و رم 12 گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد، اما این مشخصات پیش‌تر در فهرست گواهی TEENA نیز مطرح شده بود و از این حیث، این خبر، خبری تازه محسوب نمی‌شود.

اخبار تازه در رابطه با گوشی‌های اوپو از زبان رئیس اوپو چین، بابی لیو (Bobee Liu) شنیده شده و حاکی از آن است که مدل‌های میان‌رده جدید این برند با برچسب قیمتی حدوداً 279 دلاری، همراه با دوربین‌های در رده گوشی‌های پرچمدار به بازار عرضه می‌شوند. این مسئله به این معناست که اوپو K11 نیز دارای سنسور 50 مگا‌پیکسلی IMX890 خواهد بود. این اظهارات، تنها چند ساعت پس از افشاء عکسی از گوشی اوپو K11 که تنظیمات دوربین سه‌گانه را به نمایش می‌گذاشت، بیان شد.

پس از افشا لایو شات‌ها، قیمت اوپو K11 تایید شد

به دلیل بهره‌گیری از چیپست و سنسور دوربین یکسان در اوپو K11 و گوشی هوشمند “OnePlus Nord CE 3” که به تازگی معرفی شده است؛ این احتمال می‌‌رود که اوپو K11 نسخه ری‌برند شده از گوشی وان پلاس نورد CE 3 باشد. با این حال، تفاوت‌هایی مانند شارژ سریع 100 واتی در مدل K11 و شارژ 80 واتی مدل وان پلاس نورد CE 3 به چشم می‌خورد که این تفاوت ممکن است به دلیل رویه‌های مختلف برای تأیید گواهی ایمنی شارژر SuperVOOC صورت گرفته باشد.

پس از افشا لایو شات‌ها، قیمت اوپو K11 تایید شد

پیش‌تر، گفته می‌شد که سری K از گوشی‌های اوپو منحصر به استفاده در کشور چین است؛ اما ورود اوپو K11 به صحنه بین‌المللی با قیمتی ارزان‌تر از  OnePlus Nord CE 3 Lite، حاکی از قابلیت جایگزین شدن این مدل برای گوشی وان پلاس نورد CE 3 لایت و استفاده آن در سطح داخلی می‌باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *