Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌ های اقتصادی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس در هند معرفی شدند

گوشی‌ های اقتصادی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس در هند معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌ های هوشمند ردمی A2 و A2 پلاس که برای اولین‌ بار در ماه مارس (اسفند) معرفی شده بودند، روز گذشته در هند به صورت رسمی رونمایی شدند. هر دو گوشی ردمی در رنگ‌ های آبی، مشکی کلاسیک و سبز دریایی ارائه می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با اروتک همراه باشید.

این دو گوشی مقرون به صرفه ردمی با حافظه‌ ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی به‌ فروش خواهند رسید. این در حالی است که مدل استاندارد این سری یعنی ردمی A2 در نسخه‌ی 32 گیگابایتی با رم 2 گیگابایت نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل 64 گیگابایتی ردمی A2 با رم 4 گیگابایتی و برچسب قیمتی 95 دلاری در هند عرضه می‌شود. علاوه بر این نسخه‌ی 32 گیگابایتی این محصول با رم 2 گیگابایتی نیز با قیمت 75 دلار به‌ فروش می‌رسد. درنهایت مدل 64 گیگابایتی ردمی A2 پلاس (+Redmi A2) با قیمت 100 دلار دردسترس مشتریان قرار می‌ گیرد.

فروش گوشی‌ های هوشمند اقتصادی ردمی A2 و A2 پلاس از 2 خرداد (23 می) از طریق وب‌سایت رسمی هند شیائومی، Amazon.in، Mi Home ودیگر  فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی آغاز می‌ شود. شیائومی گوشی‌ های هوشمند جدیدش را با ضمانت دو ساله عرضه می‌ کند تا کاربران اطمینان حاصل کنند که مجبور نیستند هر سال گوشی هوشمند خود را تغییر دهند و با خیالی آسوده‌ تر نسبت‌ به خرید این دو گوشی اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات، تصویر و قیمت گوشی Honor X8

سری گوشی‌ های اقتصادی ردمی A2 و نسخه پلاس آن در هند معرفی شدند

ردمی A2 و A2 پلاس ازنظر ظاهری شباهت های بسیاری نسبت به یکدیگر دارند اما با این تفاوت که مدل دوم به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی مجهز شده است. هر دو گوشی هوشمند از تراشه‌ هلیو G36 در قلب خود بهره می برند. همچنین سیستم عامل اندروید این سری به طور پیش‌فرض نسخه‌ Go اندروید 13 (Go Edition) را اجرا می کنند. از دیگر ویژگی‌ های این محصولات ردمی می‌ توان به نمایشگر 6/52 اینچی LCD با وضوح HD پلاس اشاره کرد.

هر دو گوشی ردمی A2 و A2 پلاس از باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ  10 واتی نیز پشتیبانی می‌ کنند. این دو گوشی هوشمند به درگاه microUSB مجهز شده اند. در پنل پشتی نیز شاهد دوربین‌های اصلی 8 مگاپیکسلی وسنسور تشخیص عمق عستیم. در پنل جلویی هم یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>