Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوگل مشکل تخلیه باتری و داغ شدن گوشی‌ های پیکسل را برطرف کرد

گوگل مشکل تخلیه باتری و داغ شدن گوشی‌ های پیکسل را برطرف کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل مدتی است که در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکل بزرگ داغ شدن بیش از حد گوشی‌ های سری پیکسل و تخلیه سریع باتری آن ها است. اما خوشبختانه این شرکت اعلام کرد آپدیت جدیدی را منتشر کرده است که این مشکل را برطرف می کند. این آپدیت به صورت اتوماتیک روی گوشی هوشمند اعمال شده و نیازی به دانلود یا نصب آن از سوی کاربر وجود ندارد.

این مشکلات برای نخستین بار در شبکه اجتماعی ردیت (reddit) توسط برخی کاربران گوشی‌ های پیکسل گزارش داده شد. این کاربران که از دو نسل اخیر گوشی‌ های هوشمند پیکسل ( پیکسل 6 و 7) استفاده می‌ کردند؛ متوجه مصرف بسیار بالای اپلیکیشن گوگل شدند. حتی برای برطرف کردن این مشکل از ریبوت کردن یا حتی بازگشت گوشی به تنظیمات کارخانه نیز استفاده کردند که باز هم تغییری در این امر ایجاد نمی‌کرد.

گوگل مشکل تخلیه باتری و داغ شدن گوشی‌ های پیکسل را برطرف کرد

گوگل نیز پس از شکایت کاربران، این مشکل را تائید کرد و ریشه این مشکل را به اپلیکیشن گوگل نسبت داد. همچنین اعلام کرد آپدیتی که اخیرا برای این اپلیکیشن منتشر شده است مشکل تخلیه سریع باتری و داغ شدن گوشی‌ را برای کاربران برطرف می کند و دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نخواهند شد.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات گوشی پایین رده ویوو Y02s از وب‌سایت شرکت!

طبق اعلامیه منتشر شده توسط گوگل، به نظر می رسد که همه گوشی های هوشمند اندرویدی تحت تأثیر این باگ قرار گرفته اند؛ با این وجود هنوز گزارشی از سایر کاربران اندرویدی بدست نرسیده است. نکته جالب تر این است که حتی عده زیادی از کاربران پیکسل نیز آن را تجربه نکردند؛ بنابراین به نظر می رسد که این مشکل گسترده نبوده و مختص برخی از گوشی‌های پیکسل می باشد.

بنابراین اگر شما نیز یکی از کسانی هستید که درگیر مشکل تخلیه سریع باتری و داغ شدن گوشی‌ خود بودید از این پس نگران این موضوع نباشید زیرا بنظر می رسد، از امروز این باگ و مشکل توسط شرکت گوگل برطرف شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>