Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو اسپارک 10 پرو معرفی شد

تکنو اسپارک 10 پرو معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تکنو از گوشی اسپارک 10 پرو (Spark 10 Pro) که جانشین اسپارک 9 پرو سال گذشته شده است رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اروتک همراه باشید.

اسپارک 10 پرو دارای یک صفحه نمایش IPS LCD بزرگتر 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی (در مقایسه با پنل 6.6 اینچی و نرخ نوسازی 60 هرتزی نسخه سال گذشته)‌ است. البته هر دو پنل دارای وضوح 1080 در 2460 پیکسلی و نسبت تصویر 20.5:9 هستند. همچنین لازم به ذکر است که برای اولین بار در سری اسپارک، نسخه 10 پرو دارای قاب پشتی شیشه ای است، چیزی که معمولاً برای دستگاه های حرفه ای مانند فانتوم ها در نظر گرفته می شود.

این شرکت بدون ذکر نام تجاری، این شیشه را “شیشه ستاره ای مقاوم” می نامد. بخش “ستاره” در این نام به دلیل ظاهر خالدار آن است. این گوشی در رنگ های مشکی ستاره ای و سفید مرواریدی عرضه می شود.

به غیر از صفحه نمایش، تکنو اسپارک 10 پرو جدید، یک چیپست کمی ارتقایافته به نام هلیو G88 را نیز به ارمغان می آورد (نسبت به هلیو G85 نسخه قدیمی که قادر به کنترل نمایشگرهای دارای وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتزی نبود). تکنو این پردازنده را با 8 گیگابایت رم (به علاوه 8 گیگابایت رم مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت کرده است. این نمایشگر و چیپست، یادآور گوشی Camon 18 است که البته پیکربندی نسخه پایه آن نصف این گوشی جدید بود (4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی). همچنین لازم به ذکر است که این گوشی دارای یک اسلات microSD اختصاصی برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی است.

همچنین مطالعه کنید
آیپد ایر (iPad Air) جدید و آیفون اس‌ای 2022 در رویداد 8 مارس اپل رونمایی خواهند شد

تکنو اسپارک 10 پرو معرفی شد

اسپارک 10 پرو از یک سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی با فلاش داخلی (همانند نمونه قدیمی‌تر اسپارک 9 پرو، اما بهتر از سنسور 16 مگاپیکسلی در Camon) بهره می برد. چیدمان دوربین پشتی نیز شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با حالت Super Night و 3D LUTs برای تنظیم سریع سبک عکس‌ها، به‌علاوه یک سنسور کمکی نامشخص (به احتمال زیاد یک سنسور عمق) است.

تکنو اسپارک 10 پرو معرفی شد

این دستگاه مانند برادران خود با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 18 واتی از طریق درگاه USB-C، کابل و آداپتور ارائه شده است.

تکنو اسپارک 10 پرو معرفی شد

اتصال این گوشی دو سیم کارته از نوع 4G بوده و دارای قابلیت NFC، رادیو FM و جک هدفون 3.5 میلی متری است. یک حسگر اثر انگشت نیز در دکمه پاور در کناره دستگاه تعبیه شده است.

تکنو اسپارک 10 پرو معرفی شدتکنو اسپارک 10 پرو اواخر این ماه میلادی در دسترس خواهد بود ولی قیمت آن هنوز مشخص نشده است. این گوشی اندروید 13 را تحت رابط کاربری HiOS 12.6 اجرا می کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>