Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژ سریع 180 واتی رویت شد

اینفینیکس زیرو اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژ سریع 180 واتی رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اینفینیکس در اوایل سال جاری از شارژر 180 واتی Thunder Charge خود خبر داده بود. امروز نیز یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر شد تا اولین گوشی مجهز به این سرعت شارژ، یعنی اینفینیکس زیرو اولترا (Infinix Zero Ultra) را تایید کند.

ویدئویی در فروشگاه رسمی AliExpress منتشر شده که نشان می‌دهد اینفینیکس زیرو اولترا با سرعت شارژ 180 واتی در راه است. علاوه بر شارژ سریع، این گوشی به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک صفحه‌نمایش اولد 120 هرتزی با لبه‌های خمیده 2.5 بُعدی نیز مجهز خواهد بود.

این تیزر همچنین چیپست دایمنسیتی 920 را تایید می‌کند که البته سوالاتی را ایجاد کرده است. در تئوری، این چیپست مدیاتک دارای یک پردازشگر تصویر (ISP) است که از دوربین‌های دوگانه 20 مگاپیکسلی‌ یا دوربین‌های تکی 108 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند، به این معنی که سنسور 200 مگاپیکسلی برای کنترل به یک ISP اختصاصی نیاز دارد.

اینفینیکس زیرو اولترا با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این تیزر به وضوح یک دوربین سه‌گانه در پشت و یک دوربین سلفی منفرد در داخل یک حفر پانچ نمایشگر را نشان می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
ردمی K50i 5G احتمالاً 20 جولای (29 تیرماه) در هند معرفی خواهد شد

از دیگر جزییات این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن +Full HD اشاره کرد. اینفینیکس زیرو اولترا همچنین دارای پورت USB-C و فضایی برای 2 سیم‌کارت است. ظرفیت باتری این دستگاه نیز به احتمال زیاد 4500 میلی‌آمپر ساعت است زیرا ظرفیت نسخه اصلی این گوشی، همین مقدار بوده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>