Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی S22 سامسونگ با رنگ بنفش بورا (Bora) رونمایی شد

گلکسی S22 سامسونگ با رنگ بنفش بورا (Bora) رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ از رنگ بنفش برای چندین نسل گلکسی S استفاده کرده است، مثل گلکسی S8 با رنگ خاکستری ارکیده و گلکسی S9 با رنگ بنفش یاسی. اکنون نیز نوبت به عضو کوچکتر خانواده S22، یعنی گلکسی S22 وانیلی (استاندارد) رسیده است که رنگ جدیدی به نام “بنفش بورا (Bora)” را دریافت کند.

“بورا” کلمه کره‌ای به معنی “بنفش” است، بنابراین این رنگ، “بنفش بنفش” نامیده می‌شود! اما بیایید روی معنی کلمه تمرکز نکنیم و در عوض نگاه دقیق‌تری به ظاهر گوشی داشته باشیم. طبق تصاویر منتشرشده، شیشه دستگاه دارای یک روکش مات است، در حالیکه فریم آلومینیومی براق با رنگی مشابه، رنگ‌آمیزی شده است.

این رنگ، آن را از رنگ بنفش، که یکی از رنگ‌های انحصاری اصلی سامسونگ با قاب طلایی برای گوشی و همچنین برآمدگی دوربین بود متمایز می‌کند. رنگ بنفش جدید به رنگ صورتی که با رنگ شیشه و فریم نیز مطابقت دارد، نزدیکتر است.

گلکسی S22 سامسونگ با رنگ بنفش بورا در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) در دسترس خواهد بود، همان روزی که گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 معرفی می‌شوند. قیمت این نسخه با قیمت سایر رنگ‌ها نیز یکسان است، یعنی حدود 800 دلار.

همچنین مطالعه کنید
سونی اکسپریا Pro-I II ممکن است دو سنسور 1.0 اینچی داشته باشد

شایعات حاکی از آن است که گلکسی بادز 3 پرو آینده (که همچنین بخشی از رویداد Unpacked در 10 آگوست است) نیز در رنگ بنفش بورا در دسترس خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>