Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی شیائومی 13 احتمالاً به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود

گوشی شیائومی 13 احتمالاً به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه هنوز برنامه‌ای رسمی برای معرفی گوشی هوشمند شیائومی 13 اعلام نشده است، اما یک شایعه جدید مدعیست که این گوشی، اولین دستگاهی خواهد بود که از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 (معرفی نشده) قدرت می‌گیرد. این چیپست جدید قرار است بر اساس یک معماری جدید با یک فرآیند 4 نانومتری کارآمدتر تولید شود.

اسنپدراگون 8 نسل 2 با چیدمان پردازنده و هسته‌های جدید عرضه می‌شود

بر اساس یک افشاگری جدید، نسل بعدی پردازنده پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، با شماره مدل SM8550 شناخته می‌شود. اگرچه جای تعجبی وجود ندارد، اما تراشه جدید دارای یک پیکربندی منحصربه‌فرد هسته‌ها با ترتیب 1+2+2+3 خواهد بود. این همان طراحی 8 هسته‌ای قبلی است، اما ظاهراً این شرکت، هسته‌های قدرتمند Cortex را معرفی خواهد کرد که نوید یک تا 30 درصد عملکرد بهتر را می‌دهند.

در کنار این طراحی جدید پردازنده، یک پردازنده گرافیکی Adreno 740 با توانایی بیشتر نیز وجود خواهد داشت. متأسفانه، هیچ جزئیاتی از عملکرد این واحد گرافیکی جدید در مقایسه با Adreno 730 فعلی موجود در اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و مدل پایه اسنپدراگون 8 نسل 1 در دسترس نیست.

کوالکام معمولاً در پایان سال میلادی به‌روزرسانی پردازنده‌های خود را اعلام می‌کند و ما انتظار داریم که اسنپدراگون 8 نسل 2 (SD 8G2) در ماه نوامبر و در رویداد شیائومی برای معرفی شیائومی 13، به‌صورت رسمی معرفی شود.

همچنین مطالعه کنید
نسخه بامبلبی نوبیا رد مجیک 9 پرو پلاس به‌زودی رونمایی خواهد شد
گوشی شیائومی 13 احتمالاً به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد بود
ماژول چهارگانه دوربین شیائومی 12 اولترا با برند لایکا (Lecia)

شیائومی 12 اولترا آینده نیز احتمالاً به جای اسنپدراگون 8 نسل 2 از اسنپدراگون اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند پرچمدار، دارای یک چیدمان چهارگانه دوربین با برند لایکا (Lecia) باشد. علاوه بر این، تصاویر رندر غیر رسمی که به بیرون درز کرده است، طراحی جدید ماژول دوربین در پشت و دو طرف خمیده را برای شیائومی 12 اولترا نشان می‌دهند.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>