Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر جدید بازی Arctic Awakening منتشر شد (+داستان بازی)

تریلر جدید بازی Arctic Awakening منتشر شد (+داستان بازی)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو GoldFire، تولیدکننده بازی Arctic Awakening، یک عنوان روایی اول شخص، تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرد. در این تریلر، کای، یک خلبان هواپیمای باری، به همراه کمک خلبانش در حال تحویل یک محموله روتین به یک شهر کوچک در آلاسکاست که هواپیمای آن‌ها در مکانی نامعلوم سقوط می‌کند. پس از سقوط هواپیما، دونوان، کمک خلبان کای، در میان هوای سرد و برفی گم می‌‌شود و کای به دنبال او می‌رود.

تریلر جدید بازی Arctic Awakening منتشر شد (+داستان بازی)

به عنوان کای، شما باید در میان این هوای سرد و یخبندان به جستجو بپردازید، و البته خود این هوای سرد، یک تهدید دائمی برای شماست. بازی در آوریل سال 2062 روایت می‌شود، بنابراین چیزهایی وجود دارد که کمی متفاوت از چیزی است که انتظار می‌رود در یک محیط مدرن پیدا کنید، از جمله یک ربات درمانی اجباری که همراه شما در سفر است. یک پهپاد هوش مصنوعی نیز در حین حرکت برای مسیریابی به شما کمک می‌کند، اما این پهپاد فاقد ابزارها یا سلاح‌های مفیدی که ممکن است برای بقای شما نیاز باشد.

فراتر از عناصر اکتشافی، Arctic Awakening بر انتخاب روایی و روشی که این انتخاب‌ها و تصمیمات، بر روی روابط، موقعیت‌های شخصیت‌های اطراف شما و در نهایت تاثیر آن‌ها بر نحوه تغییر پایان بازی تمرکز کرده است.

همچنین مطالعه کنید
استودیوی Certain Affinity به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Exodus معرفی شد

فارغ از عناصر روایی، استودیو GoldFire در این بازی، یک آب و هوای پویا ایجاد کرده است که در طول زمان تغییر می‌کند، به این معنی که حتی مناطقی که قبلاً بازدید کرده‌اید ممکن است زمانی که برای بار دوم به آن‌ها بازمی‌گردید متفاوت باشند.

همانطور که کای در حال کاوش و جستجوست، در می‌یابد که چیزی شوم‌تر در آن بیابان در حال وقوع است. امکانات پیشرفته و فناوری اسرارآمیز در همه جا وجود دارد و حسی رازگونه و سراسر ترس را القا می‌کند.

Arctic Awakening در سال 2023، روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و مک عرضه خواهد شد. این بازی به صورت مجموعه‌ای از پنج فصل 60 تا 90 دقیقه‌ای منتشر می‌شود تا بازیکنان با سرعت خودشان آن را اجرا کنند.

منبع: Gameinformer

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>