Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار تصاویر رندر و جزییات رندر وان‌پلاس 10تی (OnePlus 10T)

انتشار تصاویر رندر و جزییات رندر وان‌پلاس 10تی (OnePlus 10T)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر شایعات درست باشند، گوشی وان‌پلاس 10تی (OnePlus 10T)، آخرین پرچمداری خواهد بود که این شرکت در سال جاری معرفی می‌کند. به جز تایید استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، تاکنون اطلاعات بسیار کمی در مورد دیگر جزییات این گوشی منتشر شده است. اما اکنون وب‌سایت Onsitego، جزئیات بیشتری را کشف کرده که برای ایجاد رندرهای سه‌بعدی از این دستگاه کافی است.

وان‌پلاس 10T با برآمدگی تمام عرض ماژول دوربین در قاب پشتی، طراحی غیرمعمولی نسبت به دیگر محصولات این شرکت دارد. البته افشاگران هشدار می‌دهند که این طراحی بر اساس اطلاعات اولیه است، بنابراین ممکن است خیلی دقیق نباشد.

در هر حال، این گوشی بزرگتر از حد انتظار خواهد بود. هنوز ابعاد دقیقی از آن وجود ندارد، اما ظاهراً دارای یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی است، بزرگتر از گوشی‌های T قبلی و به بزرگی 10 پرو! با این حال، این پنل به جای رزولوشن +QHD از رزولوشن +FHD بهره خواهد برد، این در حالی است که نرخ نوسازی را هنوز روی 120 هرتز حفظ می‌کند.

این گوشی با سرعت 150 وات در مقابل 80 وات، شارژ سریع‌تری نسبت به نسخه پرو خواهد داشت. البته این سرعت تقریباً دوبرابری، به قیمت باتری کمی کوچک‌تر 4800 میلی‌آمپر ساعتی در مقابل باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نسخه پرو تمام شده است. شارژ بی‌سیم نیز همچنان در این نسخه پشتیبانی نخواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
هوشمندترین گوشی دنیا معرفی شد؛ گلکسی S24 اولترا!

ظاهراً وان‌پلاس 10T از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فیلمبرداری 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه استفاده خواهد کرد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی بدون لنز تله‌فوتو نیز به دوربین اصلی ملحق خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی است.

برای مقایسه، 10 پور دارای یک سنسور بزرگ 48 مگاپیکسلی 1/1.43 اینچی در دوربین اصلی خود با قابلیت OIS (اندازه سنسور 10T را هنوز نمی‌دانیم)، به علاوه یک سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا در حالت فوق عریض (150 درجه FoV) و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی 3.3x (با OIS) است.

وان‌پلاس 10T چیزی بین 10 پرو با قیمت 900 دلار‌ و 10R با قیمت 560 دلار قیمت خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی در ماه جولای (تیر ماه) معرفی شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>