Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی پایین‌رده پوکو سی40 (Poco C40) شیائومی، 26 خرداد معرفی می‌شود

گوشی پایین‌رده پوکو سی40 (Poco C40) شیائومی، 26 خرداد معرفی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌تازگی یک بنر رسمی برای معرفی آنلاین گوشی جدید پوکو سی40 (Poco C40) شیائومی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن، این محصول جدید در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) رونمایی خواهد شد.

گوشی پایین‌رده شیائومی پوکو سی40 (Poco C40) شیائومی، 26 خرداد معرفی می‌شود

پوکو سی40 هنوز آن‌طور که باید، در شایعات ظاهر نشده است، اما یک فاش بزرگ از نام آن وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است این دستگاه، یک ردمی 10C شیائومی (نسخه جهانی) باشد که تغییر نام تجاری داده شده است. بر اساس این افشاگری، این گوشی بیشتر مشخصات خود را ردمی 10C شیائومی به ارث خواهد برد.

علی‌رغم ظاهر تقریباً یکسانی این دو گوشی، اما تفاوت‌های جزئی نیز بین آن‌ها وجود دارد و تا آنجا که ما در حال حاضر فکر می‌کنیم، پوکو سی40، باید بر اساس ردمی 10 (هندی) تولید باشد، که مسلماً به علت باتری بزرگتر 6000 میلی‌آمپر ساعتی، بهترین انتخاب بین این دو نسخه است.

به غیر از بخش ظاهری و باتری، انتظار داریم که پوکو سی40، یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.7 اینچی +HD، با نرخ نوسازی 60 هرتزی و بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی داشته باشد. بقیه تنظیمات دوربین ادعایی آن، شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی است.

همچنین مطالعه کنید
آیفون 12 حالا با آپدیت جدید iOS از شارژ بی‌سیم Qi2 پشتیبانی می‌کند

از نظر سخت‌افزاری، پوکو سی40 احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 680 با اتصال 4G، همراه با 3 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی UFS2.2 (قابل ارتقا) بهره می‌برد. برخی دیگر از مشخصات ادعا‌یی این گوشی عبارتند از پشتیبانی از دو سیم کارت، جک 3.5 میلی‌‌متری، بلستر مادون قرمز IR، رادیو FM، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی، محافظ Gorilla Glass 3 و قابلیت NFC (در برخی بازارها).

گوشی پایین‌رده شیائومی پوکو سی40 (Poco C40) شیائومی، 26 خرداد معرفی می‌شود

هنوز در مورد قیمت این گوشی صحبتی نشده است، اما ما به وضوح به دنبال یک دستگاه ارزان‌قیمت هستیم. با مشاهده اینکه ردمی 10C شیائومی در حال حاضر با قیمتی در حدود 150 یورو و ردمی 10 (هندی) با قیمتی کمتر به‌فروش می‌رسد، می‌توانیم قیمتی کمی بیش از 100 یورو را برای این دستگاه (به خصوص برای مدل پایه پوکو سی40 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ذخیره‌سازی) در نظر بگیریم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>